• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
3
معاون دادستان تهران:

۱۷ سایت مجاز و غیرمجاز فروش بلیت هواپیما مسدود شدند

  • کد خبر : 9330
  • 11 مرداد 1402 - 16:37
۱۷ سایت مجاز و غیرمجاز فروش بلیت هواپیما مسدود شدند
معاون دادستان تهران گفت: تعداد سایت های غیرمجاز بلیت هواپیما 3 برابر تعداد سایت های مجاز است و ۱۷ سایت مجاز و غیرمجاز سودجو تاکنون مسدود شده اند.

بانگ خبر، عباس فرزادنیا، ساعتی پیش در گردهمایی مدیران ستادی و فرودگاه‌های کشور که در فرودگاه بین المللی هاشمی نژاد مشهد برگزار شد، اظهار کرد:  بازار زیرزمینی و مافیایی در زمینه فروش بلیت به‌ویژه ایام اربعین حسینی شکل گرفته است که در این راستا اقدام وزیر راه و شهرسازی نسبت به ممنوعیت فروش بلیت چارتری شجاعانه بود.

وی با بیان اینکه تعداد سایت‌های غیرمجاز فروش بلیت هواپیما ۳ برابر سایت‌های مجاز است، گفت: ۱۷ سایت مجاز و غیرمجاز سودجو تاکنون مسدود شده اند.

فرزادنیا ادامه داد: ۴۹ سایت فروش بلیت را بررسی و ۴۹ درگاه مالی و مدیران آن‌ها نیز شناسایی شدند. طی این مدت ۴ درگاه مالی مسدود شده است.

معاون دادستان تهران درباره برخی سودجویی ها در فروش بلیت هواپیما گفت: در مبارزه با سایت‌های سودجو و منفعت‌طلب فروش بلیت هواپیما، ایرلاین‌ها نیز باید بابت فروش غیرقانونی بلیت‌ها پاسخگو باشند چراکه نظارت بر فروش بلیت‌ها برعهده ایرلاین‌ها است.

استفاده از تجربیات سال های گذشته در اربعین امسال

در بخشی از این جلسه، مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها گفت: در عملیات انتقال زائران اربعین باید از تجربه سال‌های اخیر نهایت بهره را ببریم.

 رضا نخجوانی افزود: در عملیات انتقال زائران امام حسین(ع)، سقف تعداد زائران مشخص نیست.  از هفته‌های گذشته جلسات ستاد اربعین در وزارتخانه و شرکت فرودگاه‌ها آغاز شده است اما امروز به صورت رسمی این ستاد آغاز به کار می کند.

فرمانده پلیس فرودگاه‌ها نیز گفت: پلیس در مقوله‌های مختلف، فعالیت‌های تخصصی و مهمی دارد که از آن‌ جمله می‌توان به ایجاد قرارگاه تاکتیکی ویژه مناسبت‌های مهم نظیر اربعین حسینی اشاره کرد.

سردار محسن عقیلی خاطرنشان کرد: برای فرودگاه‌های هدف که عملیات اربعین را انجام می‌دهند، پیش‌بینی تجهیزات لازم صورت گیرد و در این راستا پلیس فرودگاه‌ها، با قوت تمام، فرودگاه‌های هدف در عملیات اربعین را به‌صورت کامل پوشش خواهد داد.

لینک کوتاه : https://bangekhabar.ir/?p=9330

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
ارشاد