• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 28 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
5

برگزاری كارگاه آموزشی «آخرين پيشرفت‌ها در حوزه فيزيک و كاربرد سي‌تي انژیوگرافی قلب» در بيمارستان بانک ملی ايران

  • کد خبر : 8805
  • 26 تیر 1402 - 1:05
برگزاری كارگاه آموزشی «آخرين پيشرفت‌ها در حوزه فيزيک و كاربرد سي‌تي انژیوگرافی قلب» در بيمارستان بانک ملی ايران
كارگاه آموزشی در خصوص مهم‌ترین و جدیدترین سرفصل هاي آموزشي سی تی آنژیوگرافی قلب و عروق با حضور دکتر حسين قدیری معاون آزمایشگاه نقشه برداری مغز و معاونت مرکز تحقیقات تصویربرداری سلولی مولکولی دانشگاه علوم پزشکی تهران با حمايت شركت باير در بيمارستان بانك ملی ايران برگزار شد.

بانگ خبر، به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، از زمان راه‌اندازی بخش سی تی آنژیوگرافی بیمارستان بانک، برنامه‌های تحقیقاتی در کنار اقدامات درمانی مورد توجه بوده و برگزاری اين كارگاه از اقدامات آموزشي و تحقيقاتي در اين راستا مي‌باشد.

در این همایش، دکتر حسين قدیری معاون آزمایشگاه نقشه برداری مغز و معاونت مرکز تحقیقات تصویربرداری سلولی مولکولی دانشگاه علوم پزشکی تهران و دكتر مصطفي رباط جزی رئیس دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار مطالبی را  درخصوص فیزیک پروسيجرهاي جدید مثل dual energyو photon counting ارایه کردند.

در این كارگاه آخرین تکنیک‌های تصویربرداری قلب و عروق و نيز تکنیک‌های کاهش دوز در بحث قلب و عروق توسط دکتر محمد اکبرنژاد از بیمارستان قلب شهید رجایی و نويد سرمست عليزاده فیزیست تصویربرداری و مسئول آموزش شركت زیمنس و مدرس انجمن علوم پرتونگاری و کارشناس مسئول بخش سی‌تی‌آنژیوگرافی بیمارستان بانک ملی ایران ارایه شد .

دستگاه ۳۸۴ اسلایس SOMATOM Force  زیمنس از به روزترین و جدیدترین دستگاه‌های حال حاضر دنیاست که تنها سه دستگاه از این مدل در کشور وجود دارد، اما دستگاه موجود در  بيمارستان بانك ملي ايران علاوه بر بخش قلب و عروق، در زمینه‌های دیگر هم قابلیت ارائه خدمات را داراست.

اساتید رادیولوژیست، همکاران فیزیست تصویربرداری، کارشناسان رادیولوژی و تعدادي از دانشجویان سال آخر سراسر کشور از دیگر شرکت کنندگان این همایش بودند.

گفتنی است، شركت باير ، يك شركت چند مليتی داروسازی و زيست فناوری با بيش از ۱۵۰ سال سابقه است که به عنوان یکی از بزرگترين توليدكنندگان و شركت های داروسازی در  آلمان و سراسر جهان محسوب می شود.

لینک کوتاه : https://bangekhabar.ir/?p=8805

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.