بانگ خبر، سعید علی زاده مدیرعامل سازمان خدمات پس از فروش سایپا با اعلام این خبر گفت: کسب رتبه یک خدمات پس از فروش توسط سایپایدک حاصل استقرار تفکری جدید در عرصه ارائه خدمات به محصولات گروه خودروسازی سایپا با تکیه بر توان شبکه نمایندگی ها و کارکنان متعهد شرکت سایپایدک بوده است.
علی زاده افزود: سالیانه شرکت های خدمات پس از فروش توسط وزارت صمت مورد ارزیابی قرار گرفته و شرکت سایپایدک مفتخر است در ارزیابی انجام شده موفق به کسب سه ستاره کیفی شود و رتبه یک را در محصولات شرکت پارس خودرو کسب کند.
او تصریح کرد: بیش از ۲۴۰ پروژه بهبود کیفیت در گروه خودروسازی سایپا تعریف و با حمایت های مهندس تیموری، مدیرعامل محترم گروه سایپا، باز مهندسی فرآیندهای ارائه خدمات پس از فروش با رویکرد ایده محور و تفکر دانش بنیان انجام شد و با تعریف اقداماتی همچون افزایش تامین قطعات یدکی، کاهش زمان ارسال قطعات و ارتقاء کیفیت ارائه خدمات، زمینه لازم به منظور کاهش مراجعات به نمایندگی در دوره گارانتی و افزایش رضایت مشتریان فراهم شد.
علی زاده خاطرنشان کرد: ماموریت سایپایدک با کسب رتبه یک به پایان نرسیده و مسئولیت سازمان جهت ارائه خدمات مطلوب و شایسته به مردم بیش از پیش شده است.
مدیرعامل سایپایدک با تبریک این موفقیت بزرگ به شبکه نمایندگی های سایپا و کارکنان پرتلاش سایپایدک عنوان کرد: مسیر توسعه و بهبود همواره از اولویت های گروه سایپا بوده و با هدف جلب رضایت مشتریان، افتخارات و برگ های زرین دیگری در ادامه راه خدمت رقم خواهد خورد.