• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
3

رشد ۴۰٫۹درصدی پرداخت تسهیلات بانک ملی ایران به بخش های مختلف اقتصادی

  • کد خبر : 4989
  • 27 بهمن 1401 - 10:48
رشد ۴۰٫۹درصدی پرداخت تسهیلات بانک ملی ایران به بخش های مختلف اقتصادی
بانک ملی ایران به منظور حمایت از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی،در ده ماهه منتهی به دی ماه سال جاری تعداد 947 هزار و 998 مورد تسهیلات به ارزش دو میلیون و 422 هزار و 278 میلیارد ریال به بخش های مختلف اقتصادی پرداخت کرده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 40.9 درصد رشد را نشان می دهد

بانگ خبر، به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران،بخش صنعت و معدن در مدت زمان یاد شده تعداد ۴۷ هزار و ۵۸ مورد تسهیلات به ارزش ۹۸۰ هزار و ۹۷۳ میلیارد ریال از بانک ملی ایران دریافت کرده است که این میزان تسهیلات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل،۸۶ درصد رشد را نشان می دهد.

این بانک در ده ماهه منتهی به دی ماه سال جاری تعداد ۶۱۲ هزار و ۸۴۱ مورد تسهیلات به ارزش ۷۷۲  هزار و ۱۶۶ میلیارد ریال به بخش خدمات پرداخت کرده است که این میزان نیز ۴٫۱ درصد رشد داشته است.

بانک ملی ایران همچنین تعداد ۱۹۰ هزار و ۲۰۰ مورد تسهیلات به ارزش ۴۸۸ هزار و ۹۹۰ میلیارد ریال به بخش بازرگانی پرداخت کرد که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل شاهد رشد ۴۶٫۳ درصدی است.

کشاورزی و صنایع تبدیلی نیز از دیگر بخش هایی بود که تعداد ۷۶ هزار و ۱۵۰ مورد تسهیلات به ارزش ۱۴۲ هزار و ۸۷۰ میلیارد ریال از بانک ملی ایران دریافت کرده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۸٫۳ درصد رشد را نشان می دهد.

در بخش مسکن و ساختمان نیز تعداد ۲۱ هزار و ۴۴۸ مورد تسهیلات به ارزش ۳۲ هزار و ۸۷۵ میلیارد ریال پرداخت شده است که نشان دهنده رشد ۴۶٫۸ درصدی است.

۳۰۱ مورد تسهیلات نیز به ارزش چهار هزار و ۴۰۴ میلیارد ریال به بخش صادرات اختصاص یافته است که بیانگر رشد ۴۱٫۸ درصد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل است.

لینک کوتاه : https://bangekhabar.ir/?p=4989

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
_دانش آموز آموزش و پرورش اجتماعی اقتصاد ایران بارش باران بانک ملی بانگ خبر برچسب‌ها: آزمون نهایی برچسب‌ها: آموزش و پرورش برچسب‌ها: بارش برف و باران هواشناسی برچسب‌ها: دادگاه مطبوعات برچسب‌ها: دادگاه منافقین برچسب‌ها: دادگاه منافقین داعشی‌های دهه ۶۰ ایران برچسب‌ها: رسول کوهپایه‌زاده کوروش کمپانی برچسب‌ها: رییس جمعیت هلال احمر غزه برچسب‌ها: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران تهران دستگاه آمبولانس بیمارستان گاندی آتش سوزی بیمارستان گاندی سید جلال ملکی آتش‌سوزی آتش‌نشانی برچسب‌ها: شهرداري تهران برچسب‌ها: محیط زیست برچسب‌ها: مواد مخدر برچسب‌ها: هواشناسی برچسب‌ها: وزارت آموزش وپرورش تعطیلی مدارس تهران انتخابات ۱۴۰۲ برچسب‌ها: کالابرگ الکترونیک طرح فجرانه هدفمندي يارانه‌ها برچسب‌ها: کالابرگ الکترونیک هدفمندي يارانه‌ها تهران خبر دانشگاه درمان رهبر رگبار و رعد و برق سازمان هواشناسی سلامت سیاسی شهرداري تهران شوراي شهر تهران فرهنگ مجلس مذهبی هشدار هواشناسی ورزش وزارت بهداشت پست بانک پليس پليس راهور پیام تبریک، مدیرعامل، صندوق قرض الحسنه شاهد، روز خبرنگار، بانگ خبر
ارشاد