• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1

پیام نوروزی مدیرعامل بانک توسعه تعاون بمناسبت آغاز سال ۱۴۰۳

  • کد خبر : 21541
  • 04 فروردین 1403 - 16:11
پیام نوروزی مدیرعامل بانک توسعه تعاون بمناسبت آغاز سال ۱۴۰۳
محمد شیخ‌حسینی مدیرعامل بانک توسعه تعاون بمناسبت آغاز سال جدید پیام تبریک منتشر کرد.

بانگ خبر، بِسمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم

 یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ
یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ
یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ
حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ
با سلام و احترام می کنم به خانواده بزرگ بانک توسعه تعاون، بویژه مشتریان و شرکای ارزنده ما در عرصه خدمت ،همکاران عزیزم و خانواده آنها در سراسر کشور.
چشم بر هم زدنی یک سال دیگر از عمر سپری شد و یکبار دیگر ما در آستانه آغاز بهار و شروع سال نو هستیم .
سالی که گذشت بنظر من که سالیانی است در شبکه بانکی کشور توفیق خدمتگذاری دارم ،از دشوار ترین سالهای نظام بانکی کشور بود .فراز و فرودهای فراوانی را پشت سر گذاشتیم اما به مدد عنایات پروردگار و همت و حمایت مشتریان و همکاران ،از دل این دشواریهای بسیار ، رشد و رونق پدید آمد بنحوی که کارنامه بانک توسعه تعاون در سال ۱۴۰۲ را می توانم یکی از کارنامه های موفق ارزیابی کنم.خداوند را بواسطه این لطف شکر گزارم .
مقدمه سال ۱۴۰۳ هم بسیار امید بخش و فرح انگیز است .چراکه بهار جان و ضیافت رمضان که آغاز سال سلوکی است بر رستاخیز بهارانه زمین مقارن شده است .هم روح در معرض نفحات قدسی است و هم جسم فرصت بالندگی دارد.هر دو بعد وجود انسان در معرض تعالی است .
این تقارن نیکو به زعم من نوید بخش سالی پر برکت تر و امید بخش تر برای هم میهنان عزیزمان خواهد بود البته مشروط بر تلاش و کوشش بیشتر همگی ما مخصوصا کسانی که همچون بنده در کسوت مسوولیت و خدمتگزاری به مردم هستند .
به فضل پروردگار گوش به فرمان مقام معظم رهبری خواهیم بود تا با سرلوحه قراردادن شعار و عنوان سال آتی ،کمیت و کیفیت خدمت رسانی خودمان را دوچندان کنیم و لبخند رضایت را بر جان و دل همه ایرانیان عزیز بنشانیم .
عید نوروز و خرمی بهارانه آن را به محضر شما تبریک عرض می کنم و از خدای بزرگ تقاضا می کنم که عافیت و برکت ، سلامت و موفقیت های مادی و معنوی را در زمره مقدرات سال جدید همه شما منظور فرماید .
دلهایتان پر از نور و لبهایتان سرشار سرور ان شاء الله.
محمد شیخ حسینی
نوروز ۱۴۰۳
لینک کوتاه : https://bangekhabar.ir/?p=21541

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
_دانش آموز آموزش و پرورش اجتماعی اقتصاد ایران بارش باران بانک ملی بانگ خبر برچسب‌ها: آزمون نهایی برچسب‌ها: آموزش و پرورش برچسب‌ها: بارش برف و باران هواشناسی برچسب‌ها: دادگاه مطبوعات برچسب‌ها: دادگاه منافقین برچسب‌ها: دادگاه منافقین داعشی‌های دهه ۶۰ ایران برچسب‌ها: رسول کوهپایه‌زاده کوروش کمپانی برچسب‌ها: رییس جمعیت هلال احمر غزه برچسب‌ها: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران تهران دستگاه آمبولانس بیمارستان گاندی آتش سوزی بیمارستان گاندی سید جلال ملکی آتش‌سوزی آتش‌نشانی برچسب‌ها: شهرداري تهران برچسب‌ها: محیط زیست برچسب‌ها: مواد مخدر برچسب‌ها: هواشناسی برچسب‌ها: وزارت آموزش وپرورش تعطیلی مدارس تهران انتخابات ۱۴۰۲ برچسب‌ها: کالابرگ الکترونیک طرح فجرانه هدفمندي يارانه‌ها برچسب‌ها: کالابرگ الکترونیک هدفمندي يارانه‌ها تهران جریمه رانندگی خبر دانشگاه درمان رهبر سازمان هواشناسی سلامت سیاسی شهرداري تهران فرهنگ مجلس مذهبی نماز عيد فطر ورزش وزارت بهداشت پست بانک پليس پليس راهور پیام تبریک، مدیرعامل، صندوق قرض الحسنه شاهد، روز خبرنگار، بانگ خبر کمیته امداد امام خمینی
ارشاد