• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1
وزیر بهداشت در زیارت از یادمان شهدای شلمچه اعلام کرد

تسهیل حضور دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی در اردوهای راهیان نور/ ضرورت انتقال تاریخ افتخارآمیز دوران دفاع مقدس به نسل جوان

  • کد خبر : 21162
  • 20 اسفند 1402 - 13:02
تسهیل حضور دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی در اردوهای راهیان نور/ ضرورت انتقال تاریخ افتخارآمیز دوران دفاع مقدس به نسل جوان
وزیر بهداشت با حضور در یادمان شهدای شلمچه و تجدید خاطره دوران دفاع مقدس از ارائه خدمات مطلوب حوزه سلامت به زائران اردوهای راهیان نور و همچنین تسهیل حضور دانشجویان در این اردوهای فرهنگی توسط وزارت بهداشت خبر داد.

بانگ‌خبر، به گزارش وبدا، دکتر بهرام عین اللهی در حاشیه این بازدید با اشاره به تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس، گفت: تاریخ کشورمان پر از ایثارگری و رشادت های قهرمانان بزرگی از جمله شهدای دفاع مقدس است و بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب، شلمچه، قطعه ای از بهشت است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی هر روز با شکوه و با قدرت بیشتری نسبت به قبل در حال پیشرفت است، بر ضرورت انتقال تاریخ افتخارآمیز دوران دفاع مقدس به نسل جوان تاکید کرد و افزود: نسل جوان می توانند با الگوگیری از شهدا، ادامه دهنده راه آنها باشند.

دکتر عین اللهی تصریح کرد: مشاهده شرایط سخت و موانع مناطق عملیاتی در دوران دفاع مقدس، اثرگذارتر از نگارش تاریخ دفاع مقدس است.

وزیر بهداشت گفت: نسل جوان ما ادامه دهنده راه شهداست و نمونه آن نیز شهدای مدافع امنیت از جمله شهید آرمان علی وردی است که تا آخرین قطره خون خود، مدافع انقلاب و پیرو ولایت هستند.

به گفته وزیر بهداشت، بازدید از شلمچه، طلاییه و مناطق عملیاتی و نیز آشنایی با رشادت های شهدای جنگ تحمیلی می تواند الگوی ایستادگی و مقاومت را به نسل جوان ما آموزش دهد.

دکتر عین اللهی ارائه خدمات مطلوب بهداشتی و درمانی به زائران و تسهیل حضور دانشجویان در اردوهای راهیان نور را از مهمترین برنامه ها و تکالیف وزارت بهداشت در حوزه فرهنگی دانست و گفت: هر ساله تعداد قابل توجهی از دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی در این رویداد عظیم فرهنگی در مناطق عملیاتی حاضر می شوند.

وزیر بهداشت از اردوهای راهیان نور به عنوان یکی از مهمترین و موثرترین اقدامات فرهنگی دوران بعد از انقلاب یاد و از دست اندرکاران این اردوها از جمله راویان و نیروهای پشتیبانی تقدیر و از مردم دعوت کرد که حتما از در قالب اردوهای راهیان نور از مناطق عملیاتی بازدید کنند چراکه این مناطق، یک موزه واقعی از تاریخ دفاع مقدس محسوب می شود.

لینک کوتاه : https://bangekhabar.ir/?p=21162

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
_دانش آموز آموزش و پرورش اجتماعی اقتصاد ایران بارش باران بانک ملی بانگ خبر برچسب‌ها: آزمون نهایی برچسب‌ها: آموزش و پرورش برچسب‌ها: بارش برف و باران هواشناسی برچسب‌ها: دادگاه مطبوعات برچسب‌ها: دادگاه منافقین برچسب‌ها: دادگاه منافقین داعشی‌های دهه ۶۰ ایران برچسب‌ها: رسول کوهپایه‌زاده کوروش کمپانی برچسب‌ها: رییس جمعیت هلال احمر غزه برچسب‌ها: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران تهران دستگاه آمبولانس بیمارستان گاندی آتش سوزی بیمارستان گاندی سید جلال ملکی آتش‌سوزی آتش‌نشانی برچسب‌ها: شهرداري تهران برچسب‌ها: محیط زیست برچسب‌ها: مواد مخدر برچسب‌ها: هواشناسی برچسب‌ها: وزارت آموزش وپرورش تعطیلی مدارس تهران انتخابات ۱۴۰۲ برچسب‌ها: کالابرگ الکترونیک طرح فجرانه هدفمندي يارانه‌ها برچسب‌ها: کالابرگ الکترونیک هدفمندي يارانه‌ها تهران خبر دانشگاه درمان رهبر رگبار و رعد و برق سازمان هواشناسی سلامت سیاسی شهرداري تهران شوراي شهر تهران فرهنگ مجلس مذهبی هشدار هواشناسی ورزش وزارت بهداشت پست بانک پليس پليس راهور پیام تبریک، مدیرعامل، صندوق قرض الحسنه شاهد، روز خبرنگار، بانگ خبر
ارشاد