• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
1

راهپیمایی ۲۲ بهمن از ساعتی پیش در امنیت کامل شروع شده است/ آماده‌باش ماموران پلیس

  • کد خبر : 19842
  • 22 بهمن 1402 - 11:25
راهپیمایی ۲۲ بهمن از ساعتی پیش در امنیت کامل شروع شده است/ آماده‌باش ماموران پلیس

سخنگوی فراجا اعلام کرد که راهپیمایی ۲۲ بهمن در سراسر کشور در امنیت کامل آغاز شده است و ماموران پلیس بار اصلی تامین امنیت آن را برعهده دارند. سردار سعید منتظرالمهدی در حاشیه حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفت‌وگو با بانگ خبر، در این‌باره گفت: پلیس از مدت‌ها قبل با استفاده از توان پلیس‌های […]

سخنگوی فراجا اعلام کرد که راهپیمایی ۲۲ بهمن در سراسر کشور در امنیت کامل آغاز شده است و ماموران پلیس بار اصلی تامین امنیت آن را برعهده دارند.

سردار سعید منتظرالمهدی در حاشیه حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفت‌وگو با بانگ خبر، در این‌باره گفت: پلیس از مدت‌ها قبل با استفاده از توان پلیس‌های تخصصی اقدامات خود برای تامین امنیت راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرهای سراسر کشور را آغاز کرد و خوشبختانه در نتیجه این اقدامات نیز راهپیمایی با حضور ماموران و در امنیت کامل آغاز شده است.

سخنگوی فراجا با بیان اینکه هیچ موضوعی مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در ایران را تهدید نمی‌کند و کشور در امنیت کامل است، گفت: ماموران پلیس از آمادگی لازم برخوردار بوده و استقرار آنان تا پایان مراسم ادامه خواهد داشت. همانطور که گفتم پلیس‌های تخصصی در تامین امنیت راهپیمایی مشارکت دارند.

وی ادامه داد:‌ یکی دیگر از اقدامات پلیس اتخاذ تمهیدات ترافیکی در مسیرهای برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در سراسر کشور است، گفت:‌در این زمینه نیز اقدامات خوبی از سوی همکاران من در سراسر کشور انجام گرفته است.

منتظرالمهدی درباره فعالیت‌های جانبی پلیس در راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز گفت: علاوه بر موضوع تامین امنیت راهپیمایی و تمهیدات ترافیکی، پلیس با دایر کردن چندین غرفه اقدام به ارائه خدمات انتظامی، مشاوره و مددکاری به مردم و راهپیمایان عزیز کرده است.

سخنگوی فراجا همچنین گفت: در کنار آماده‌باش ماموران، تمامی اقدامات و امورجاری انتظامی نیز همچون گذشته از سوی رده‌های مختلف انتظامی و پلیس‌های تخصصی در حال انجام است و هم‌اکنون که همکاران من در تامین امنیت این مراسم در سراسر کشور مشارکت دارند، ماموران پلیس راه در جاده‌ها، مرزبانان در مرزها و … مستقر بوده و نسبت به تامین امنیت اقدام می‌کنند. در نتیجه همین اقدامات نیز امروز ایران عزیز ما در امنیت کامل است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://bangekhabar.ir/?p=19842
  • ارسال توسط :
  • 121 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای راهپیمایی ۲۲ بهمن از ساعتی پیش در امنیت کامل شروع شده است/ آماده‌باش ماموران پلیس بسته هستند

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.

برچسب ها
_دانش آموز آموزش و پرورش اجتماعی اقتصاد ایران بارش باران بانک ملی بانگ خبر برچسب‌ها: آزمون نهایی برچسب‌ها: آموزش و پرورش برچسب‌ها: بارش برف و باران هواشناسی برچسب‌ها: دادگاه مطبوعات برچسب‌ها: دادگاه منافقین برچسب‌ها: دادگاه منافقین داعشی‌های دهه ۶۰ ایران برچسب‌ها: رسول کوهپایه‌زاده کوروش کمپانی برچسب‌ها: رییس جمعیت هلال احمر غزه برچسب‌ها: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران تهران دستگاه آمبولانس بیمارستان گاندی آتش سوزی بیمارستان گاندی سید جلال ملکی آتش‌سوزی آتش‌نشانی برچسب‌ها: شهرداري تهران برچسب‌ها: محیط زیست برچسب‌ها: مواد مخدر برچسب‌ها: هواشناسی برچسب‌ها: وزارت آموزش وپرورش تعطیلی مدارس تهران انتخابات ۱۴۰۲ برچسب‌ها: کالابرگ الکترونیک طرح فجرانه هدفمندي يارانه‌ها برچسب‌ها: کالابرگ الکترونیک هدفمندي يارانه‌ها تهران خبر دانشگاه دخانيات درمان رهبر رگبار و رعد و برق سازمان هواشناسی سلامت سیاسی شهرداري تهران فرهنگ مجلس مذهبی هشدار هواشناسی ورزش وزارت بهداشت پست بانک پليس پليس راهور پیام تبریک، مدیرعامل، صندوق قرض الحسنه شاهد، روز خبرنگار، بانگ خبر
ارشاد