• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
0

الگوگیری از رزمندگان دفاع مقدس و شهید حاج قاسم سلیمانی/انعکاس عملکردها در حوزه سلامت امیدآفرینی در جامعه است

  • کد خبر : 17767
  • 13 دی 1402 - 11:56
الگوگیری از رزمندگان دفاع مقدس و شهید حاج قاسم سلیمانی/انعکاس عملکردها در حوزه سلامت امیدآفرینی در جامعه است
مشاور وزیر بهداشت و مدیر کل حوزه وزارتی گفت: همه باید در هر جایگاهی که هستیم از فرهنگ به جا مانده از رزمندگان دفاع مقدس و شهید حاج قاسم سلیمانی الگو بگیریم.

بانگ خبر،به  گزارش خبرنگار وبدا، دکتر سیدمحمد پورحسینی در اولین نشست مدیران و رؤسای حوزه ریاست دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور که صبح امروز (چهارشنبه) ١٣ دی ماه در ستاد وزارت بهداشت برگزار شد، ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن، اظهار داشت: حضرت زهرا (س) مظهر زهد، تقوا، علم و جهاد بودند و ویژگی بارز ایشان ولایتمداری بوده است و رزمندگان دفاع مقدس هم این ویژگی را الگوی خود قرار دادند.

وی در ادامه به رشادت های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مبارزه با دشمن اشاره و تصریح کرد: تمامی مبارزات و فعالیت های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مبارزه با دشمنان الگوگیری از امامان بوده و مکتب ایشان ناشئ از تبلور عدالت خواهی و مبارزه با ظلم بوده است.

دکتر پورحسینی در ادامه خطاب به مدیران و رؤسای حوزه ریاست دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور گفت: همه باید در هر جایگاهی که هستیم از فرهنگ به جا مانده از رزمندگان دفاع مقدس و شهید حاج قاسم سلیمانی الگو بگیریم.

وی بیان داشت: مهم ترین هدف نشست امروز تقویت هماهنگی ها بین ستاد وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی  در راستای خدمات رسانی مطلوب به مردم در حوزه سلامت است.

مشاور وزیر بهداشت و مدیر کل حوزه وزارتی در ادامه با بیان اینکه در طول ٢ سال گذشته با وجود کمبودهای بودجه ای خدمات بسیار خوبی در دولت و وزارت بهداشت انجام شده است، اظهار داشت: در ابتدای شروع دولت با بیماری کرونا مواجه بودیم که خوشبختانه با تدبیر و هماهنگی تمامی سازمان ها و وزارتخانه ها و همدلی مردم با مسئولین، این بیماری کنترل شد.

دکتر پورحسینی، برنامه «عدالت در سلامت» را یکی از برنامه های مهم وزارت بهداشت عنوان کرد و گفت: این برنامه و سایر برنامه های بهداشت و درمان در تمامی مناطق به خصوص مناطق کمتر برخوردار در حال اجراست.

وی گفت: ویژگی بارز دولت مردمی، کار جهادی و مبارزه با فساد بوده که این ویژگی ها باید در تمامی زیرمجموعه ها به درستی انجام شود.

دکتر پورحسینی با بیان اینکه در هر جایگاهی که مسئولیت داریم نباید در خدمات رسانی به مردم کوتاهی کنیم، تصریح کرد: هر مدیری در صورت ضعف باید جابجا و مدیر قوی تر جایگزین شود.

وی همچنین تصریح کرد: انعکاس عملکردها  توسط دانشگاه های علوم پزشکی باید به درستی تبیین و تقویت شود چرا که انعکاس برخی عملکردها در حوزه سلامت امیدآفرینی در جامعه أست.

مشاور وزیر بهداشت و مدیر کل حوزه وزارتی بیان در ادامه به اجرای برنامه ” پویش ملی سلامت ” در کشور اشاره کرد و گفت: خوشبختانه مردم همکاری بسیار خوبی را در در این برنامه داشتند و اجرای این برنامه شعار ” پیشگیری بهتر از درمان أست ” را اثبات می کند.

لینک کوتاه : https://bangekhabar.ir/?p=17767

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
_دانش آموز آموزش و پرورش اجتماعی اقتصاد ایران بارش باران بانک ملی بانگ خبر برچسب‌ها: آموزش و پرورش برچسب‌ها: دادگاه مطبوعات برچسب‌ها: دادگاه منافقین برچسب‌ها: دادگاه منافقین داعشی‌های دهه ۶۰ ایران برچسب‌ها: رییس جمعیت هلال احمر غزه برچسب‌ها: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران تهران دستگاه آمبولانس بیمارستان گاندی آتش سوزی بیمارستان گاندی سید جلال ملکی آتش‌سوزی آتش‌نشانی برچسب‌ها: شهرداري تهران برچسب‌ها: مواد مخدر برچسب‌ها: هواشناسی برچسب‌ها: وزارت آموزش وپرورش تعطیلی مدارس تهران انتخابات ۱۴۰۲ برچسب‌ها: کالابرگ الکترونیک هدفمندي يارانه‌ها بودجه تعرفه پزشكي تهران خبر دانشگاه دخانيات درمان درمان رایگان کودکان رهبر رگبار و رعد و برق سازمان هواشناسی سلامت سیاسی شهرداري تهران شوراي شهر تهران فرهنگ مجلس مذهبی هشدار هواشناسی هواشناسی ورزش وزارت بهداشت پست بانک پليس پليس راهور پیام تبریک، مدیرعامل، صندوق قرض الحسنه شاهد، روز خبرنگار، بانگ خبر
ارشاد