• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
0

اولتیماتوم رادان به خانه‌های پلاک قرمز

  • کد خبر : 16024
  • 11 آذر 1402 - 15:53
اولتیماتوم رادان به خانه‌های پلاک قرمز

فرمانده فراجا به مالکان و متصرفان خانه‌های موسوم به پلاک قرمز هشدار داد که نسبت به تعیین تکلیف املاک خود اقدام کنند. به گزارش بانگ خبر، سردار احمدرضا رادان در حاشیه بازدید میدانی از طرح پاکسازی محلات شوش، مولوی و هرندی از معتادان متجاهر که روز شنبه در این محلات برگزار شد، باحضور در جمع […]

فرمانده فراجا به مالکان و متصرفان خانه‌های موسوم به پلاک قرمز هشدار داد که نسبت به تعیین تکلیف املاک خود اقدام کنند.

به گزارش بانگ خبر، سردار احمدرضا رادان در حاشیه بازدید میدانی از طرح پاکسازی محلات شوش، مولوی و هرندی از معتادان متجاهر که روز شنبه در این محلات برگزار شد، باحضور در جمع خبرنگاران گفت: یکی از قول‌هایی که به مردم عزیز داده بودیم، پاکسازی معابر و محلات از وجود معتادان متجاهر بود. در همین راستا نیز اقدامات گسترده‌ای را آغاز کردیم و همکاران من در پلیس در چندین بخش اقدامات خود را آغاز کردند.

وی ادامه داد: یکی از مسائلی که مردم تهران را به خصوص ساکنان شریف محله‌های شوش، مولوی، هرندی و اطراف آن را آزار می‌داد حضور معتادان متجاهر در معابر این محلات بود. ما به مردم قول دادیم که این دغدغه را  رفع کنیم. خوشبختانه مردم نیز همکاری خوبی با ما داشتند و تعداد از معتادان متجاهر جمع‌آوری شدند. البته تعدادی هم کارتن خواب بودند و معتاد نبودند اما حضور این افراد نیز به شکل روانی بر روی مردم تاثیر داشت.

رادان با اشاره به واحدهای موسوم به پلاک قرمز گفت: یکی از اقدامات پلیس در بحث معتادان متجاهر شناسایی واحدهای موسوم به پلاک قرمز بود، پلاک قرمزها واحدهای رهاشده‌ای هستند که به محل حضور معتادان متجاهر و مصرف موادمخدر تبدیل شده‌اند. علاوه بر مصرف موادمخدر جرائم دیگری مانند سرقت و … نیز در این فضاها رخ می‌دهد. ما با همکاری دستگاه‌های دیگر این واحدها را شناسایی کردیم.

رادان افزود: به مالکان این واحدها هشدار می‌دهیم تا سه ماه آینده و هرچه سریعتر نسبت به تعیین تکلیف واحد خود اقدام کنند، در غیر اینصورت شهرداری به موضوع ورود خواهد کرد. البته در حال حاضر هم اقداماتمان را درباره پلاک قرمزها انجام دادیم، از جمله اینکه تمامی ورودی این خانه‌ها را با سیمان و بتن مسدود کردیم. همچنین انشعابات آب و برق و گاز این منازل هم قطع شد. ماموران ما نیز مراقبند تا دوباره افراد معتاد به این فضاها برنگردند.

ادامه دارد…

لینک کوتاه : https://bangekhabar.ir/?p=16024
  • ارسال توسط :
  • 193 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای اولتیماتوم رادان به خانه‌های پلاک قرمز بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.

برچسب ها
_دانش آموز آموزش و پرورش اجتماعی اقتصاد ایران بارش باران بانک ملی بانگ خبر برچسب‌ها: آزمون نهایی برچسب‌ها: آموزش و پرورش برچسب‌ها: بارش برف و باران هواشناسی برچسب‌ها: دادگاه مطبوعات برچسب‌ها: دادگاه منافقین برچسب‌ها: دادگاه منافقین داعشی‌های دهه ۶۰ ایران برچسب‌ها: رسول کوهپایه‌زاده کوروش کمپانی برچسب‌ها: رییس جمعیت هلال احمر غزه برچسب‌ها: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران تهران دستگاه آمبولانس بیمارستان گاندی آتش سوزی بیمارستان گاندی سید جلال ملکی آتش‌سوزی آتش‌نشانی برچسب‌ها: شهرداري تهران برچسب‌ها: محیط زیست برچسب‌ها: مواد مخدر برچسب‌ها: هواشناسی برچسب‌ها: وزارت آموزش وپرورش تعطیلی مدارس تهران انتخابات ۱۴۰۲ برچسب‌ها: کالابرگ الکترونیک طرح فجرانه هدفمندي يارانه‌ها برچسب‌ها: کالابرگ الکترونیک هدفمندي يارانه‌ها تهران خبر دانشگاه دخانيات درمان رهبر رگبار و رعد و برق سازمان هواشناسی سلامت سیاسی شهرداري تهران فرهنگ مجلس مذهبی هشدار هواشناسی ورزش وزارت بهداشت پست بانک پليس پليس راهور پیام تبریک، مدیرعامل، صندوق قرض الحسنه شاهد، روز خبرنگار، بانگ خبر
ارشاد