• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - محرم - 1446
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
9
دبیرسومین جشنواره بین‌المللی «همام»:

وجه تمایز بین رقابتی و غیررقابتی نیز دربخش خلاقیت و نوآوری جشنواره”همام” است

  • کد خبر : 14470
  • 14 آبان 1402 - 12:03
وجه تمایز بین رقابتی و غیررقابتی نیز دربخش خلاقیت و نوآوری جشنواره”همام” است
دبیرسومین جشنواره بین‌المللی «همام» از میزبانی بیش از 700 هنرمند معلول در بخش‌های رقابتی و غیررقابتی از 27 استان در حوزه ملی و 11 کشور در حوزه بین‌المللی خبر داد.

بانگ خبر، محمدرضا مشهدی در حاشیه برگزاری سومین جشنواره بین‌المللی «همام» به خبرنگار بانگ خبر گفت: این جشنواره بین‌المللی ۱۱ آبانماه ۱۴۰۲ افتتاح شد و اختتامیه آن ۱۸ آبان‌ماه درمرکزهمایش‌های برج میلاد برگزارمی‌شود و برگزیدگان نهایی که شایسته دریافت تندیس هستند،از طریق هیات داوران معرفی می‌شوند.
وی افزود: جشنواره «همام» مختص افرادی است که دارای معلولیت هستند و می‌توانند خلق اثری را در رشته‌های هنرهای تجسمی، موسیقی، صنایع دستی و هنرهای سنتی داشته باشند و وجه تمایز بین رقابتی و غیررقابتی نیز دربخش خلاقیت و نوآوری جشنواره است.
دبیرسومین جشنواره بین‌المللی «همام» درادامه آثارهنری هنرمندان معلول را دارای پیشرفت بسیاری عنوان کرد و گفت: سطح کیفی جشنواره امسال به حدی بود که دونفر از نمایندگان جهانی شورای صنایع دستی وارد ایران شدند و این در حالی است که آثار از نظر تعداد و کیفی افزایش پیدا کرده است.
مشهدی افزود: امسال در جشنواره «همام» شورای قیمت‌گذاری تبیین شد که با کمک دوستان در داوری و کمیته ها اعلام می شود.
گفتنی است، سومین جشنواره بین‌بین المللی «همام» توسط خیریه متوسلین به امام رضا(ع) با حمایت بانک ملی جمهوری اسلامی ایران و مشارکت معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی از ۱۱ تا ۱۷ آبان ماه جاری در محل فرهنگستان هنر در حال برگزاری است و اختتامیه این جشنواره ۱۸ آبان ماه در محل مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود.

گفت وگو از: نازنین جوادیه

لینک کوتاه : https://bangekhabar.ir/?p=14470

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.