• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
4
سردار رادان:

پیروزی نیروهای حماس در طوفان الاقصی، ارث رزمندگان دفاع مقدس است

  • کد خبر : 14369
  • 11 آبان 1402 - 14:03
پیروزی نیروهای حماس در طوفان الاقصی، ارث رزمندگان دفاع مقدس است
 فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی گفت: پیروزی نیروهای حماس و غزه در طوفان الاقصی ارث رزمندگان دفاع مقدس است.

بانگ خبر، سردار احمدرضا رادان ۱۱ آبان در یادواره ۲۱۸ شهید فرماندهی انتظامی استان مرکزی اظهار کرد: شهدا در این مراسم هرکسی را به نوعی دعوت کردند، یکی را خادم، یکی را مداح، یکی را دست اندرکار و ….، همه به نوعی برای خدمتی در این مراسم از سوی شهدا دعوت شده اند.

وی با یادآوری ۱۳ آبان و شهادت شهید حسین فهمیده و شهید قاضی طباطبایی و مبارزه با استکبار و ذلت دستگاه استکبار افزود: سلام می کنم به ۷ هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی  که رزمنده پرور و میزبان رزمندگان بود، رزمندگانی که در غرب کشور کوه ها را به تسخیر خود درآوردند و در جنوب، محورهای مختلف تسخیر عزم و اراده آنها شد و در کربلا و والفجرهای مختلف حضور داشتند.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی تصریح کرد: در این روزها اتفاقات عجیب تری از جنس مقاومت افتاد، جنس مقاومتی که از رزمندگان و شهدا به ارث رسید. حماس حماسه آفرید و عملیاتی را انجام داد که امروز همه کسانی که در این خصوص صاحب سبک هستند انگشت بر دهان مانده اند. پیروزی نیروهای حماس و غزه در طوفان الاقصی ارث رزمندگان دفاع مقدس است.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی بیان کرد: رزمندگان حماس از هفت لایه اطلاعاتی و امنیتی و معابر پیوسته عبور کردند، ۴۰ تا ۵۰ کیلومتر پیشروی کردند و کشتند و از دشمن اسیر گرفتند، توانستند بازگردند و اسیر را هم برگردانند.

وی اضافه کرد: دشمن صهیونیستی مدعی بود اگر در آسمان سرزمین اشغالی کبوتری پرواز کند امکان  پرواز ندارد مگر در چتر اطلاعاتی دیده بانی آنها باشد. اسرائیل منظومه اطلاعاتی خود را به رخ جهانیان می کشید و مدعی بود هیچکس را یارای مقابله نظامی و اطلاعاتی با آنها نیست، اما رزمندگان غزه که ارث از رزمندگان دوران دفاع مقدس دارند، در عملیاتی  همه را متحیر کردند.

سردار رادان ادامه داد: در دوران دفاع مقدس، همه جهانیان در برابر ایران اسلامی قرار گرفتند و موشک ها و هواپیماها و تانک های اهدایی به رژیم بعث در برابر یک شب عملیات که با رمز یا زهرا(س) برگزار می شد، در تسخیر رزمندگان در می آمدند که این اثر وجودی شهداست که می تواند همگان را به تسخیر و حیرت درآورد، یاد شهدا از دفاع مقدس تا امروز در نزد همه زنده است.

وی با بیان اینکه یاد شهدای دفاع مقدس هنوز بعد از ۴۰ سال زنده است و برای آنها یادواره می گیریم و این یادها زنده است و این شهادت پیوستگی دارد، گفت: شب گذشته در شهرستان بمپور در درگیری بین گروهک تروریستی جیش‌الظلم‌ با گشت‌های انتظامی پلیس در یک درگیری مجددا یک شهید تقدیم شد و این شهدا پیوسته وجود دارند.

سردار رادان بیان کرد: اگر یک مجموعه بخواهد بار ارزشی داشته باشد باید سه بعد امت، امامت و ایدئولوژی درون آن شکل گیرد تا آن مجموعه ماندگار شود و شهدا و رزمندگان به همین دلیل ماندگار و زنده هستند.

وی خاطرنشان کرد: شهدا و رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس تسلیم امام زمان خود شدند.

سردار رادان افزود: امروز به مردم غزه مظلوم نمی گوییم، بلکه مظلوم مقتدر می گوییم و به دشمن هم می گوییم ظالم ضعیف و هیچوقت رزمنده ای در برابر خود، مانعی را بزرگ نمی داند.

وی ادامه داد: رزمندگان حزب الله برگرفته از رزمندگان دوران دفاع مقدس و رزمندگان یمن برگرفته از رزمندگان حزب الله هستند و این مکتب همواره منتقل کننده است. باید بتوانیم خود را به شهدا وصل کنیم و از آنها درس بگیریم.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: تا جبهه ظلم و ستمگری و جبهه حق هست، این حق و باطل همواره روبروی هم هستند و زمانی این برابری تبدیل به قدرت برتر می شود که امام و امت و مکتب در کنار یکدیگر قرار گیرند.

لینک کوتاه : https://bangekhabar.ir/?p=14369

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
_دانش آموز آموزش و پرورش اجتماعی اقتصاد ایران بارش باران بانک ملی بانگ خبر برچسب‌ها: آموزش و پرورش برچسب‌ها: بارش برف و باران هواشناسی برچسب‌ها: دادگاه مطبوعات برچسب‌ها: دادگاه منافقین برچسب‌ها: دادگاه منافقین داعشی‌های دهه ۶۰ ایران برچسب‌ها: رییس جمعیت هلال احمر غزه برچسب‌ها: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران تهران دستگاه آمبولانس بیمارستان گاندی آتش سوزی بیمارستان گاندی سید جلال ملکی آتش‌سوزی آتش‌نشانی برچسب‌ها: شهرداري تهران برچسب‌ها: مواد مخدر برچسب‌ها: هواشناسی برچسب‌ها: وزارت آموزش وپرورش تعطیلی مدارس تهران انتخابات ۱۴۰۲ برچسب‌ها: کالابرگ الکترونیک هدفمندي يارانه‌ها بودجه تعرفه پزشكي تهران خبر دانشگاه دخانيات درمان درمان رایگان کودکان رهبر رگبار و رعد و برق سازمان هواشناسی سلامت سیاسی شهرداري تهران شوراي شهر تهران فرهنگ مجلس مذهبی هشدار هواشناسی ورزش وزارت بهداشت پست بانک پليس پليس راهور پیام تبریک، مدیرعامل، صندوق قرض الحسنه شاهد، روز خبرنگار، بانگ خبر
ارشاد