• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
3

۶ تن کالای قاچاق در مشهد امحا شد

  • کد خبر : 12584
  • 10 مهر 1402 - 14:36
۶ تن کالای قاچاق در مشهد امحا شد
دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی خبر داد: در سومین عملیات بزرگ کشوری انهدام ۶ تن کالای قاچاق امروز در مشهد امحا شد.

بانگ خبر، به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، حسین دشتبان روز دوشنبه در حاشیه این مراسم که همزمان با هفته نیروی  انتظامی انجام شد، اظهار کرد: مسئله رهگیری قاچاق از مبدا تا انهدام و ضربه به قاچاقچیان و افراد مخل امنیت اقتصادی کشور از دغدغه ها و مورد تاکید مقام معظم رهبری و رئیس جمهور است.

وی ادامه داد: بر این اساس امروز شاهد سومین عملیات بزرگ امحاء کالاهای قاچاق در کشور در سال جاری هستیم. با توجه به مرزهای گسترده خراسان رضوی، پوشاک مستعمل، دخانیات و مواد غذایی در صدر کالاهای قاچاق در استان قرار دارد که علاوه بر ضربه به اقتصاد کشور سلامت شهروندان را نیز هدف قرار داده و براین اساس با هماهنگی و همکاری همه دستگاه های امنیتی، انتظامی، تجرایی و قضایی توانستیم این حجم از کالای قاچاق را به مرحله انهدام برسانیم.
دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی همچنین گفت: با اجرای طرح مقابله با کالاهای فاقد شناسه محصولات دخانی به عنوان یکی از طرحهای پنج‌گانه مقابله با قاچاق؛ کالای هدف فاقد شناسه به عنوان کالای قاچاق شناسایی گردید که دارای منشا داخلی از سایر استان ها می باشد.
وی افزود: سومین مرحله ی انهدام کالاهای قاچاق دارای حکم قطعی در سال ۱۴۰۲ به وزن ۶ تن و ارزش ۱ میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال شامل پوشاک مستعمل، سیگار، تنباکو، مواد غذایی خشک امروز درحال انجام است.
شایان ذکر است پیش از این دومین مرحله ی انهدام کالاهای قاچاق دارای حکم قطعی در سال ۱۴۰۲ به وزن ٢١ تن و ارزش ٢٣ میلیارد و ٦٧١ میلیون ریال شامل ۱۹۸۴ ردیف کالایی مشتمل بر خوراکی، آشامیدنی، آرایشی، دارویی، دخانی و بهداشتی امحا شد.

لینک کوتاه : https://bangekhabar.ir/?p=12584

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.