• امروز : سه شنبه - ۲۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 7 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Tuesday - 14 May - 2024
5

«سید روح‌اله میرهادی» سرپرست مدیریت شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان خراسان شمالی شد

  • کد خبر : 11769
  • 27 شهریور 1402 - 12:06
«سید روح‌اله میرهادی» سرپرست مدیریت شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان خراسان شمالی شد
مراسم معارفه «سید روح‌اله میرهادی» سرپرست مدیریت شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان خراسان شمالی و تودیع «علی خیاطی» مدیر سابق شعب بانک در این استان، با حضور جمعی از مدیران بانک برگزار شد.

بانگ خبر، به گزارش روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، با حکم دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک و با حضور «عیسی امامی» رئیس هیأت مدیره و دکتر «احمدرضا کریمی» معاونت امور استان‌ها و رؤسای دوایر ستادی و شعب استان، مراسم معارفه «سید روح‌اله میرهادی» سرپرست مدیریت شعب بانک در استان خراسان شمالی برگزار شد.
در این مراسم «عیسی امامی» رئیس هیأت مدیره بانک، اظهار داشت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به عنوان بانکی پیشتاز در حاکمیت شرکتی، در حال حرکت است.
وی افزود: با توجه به اینکه بانک مرکزی برای کنترل نقدینگی سیاست انقباضی را دنبال می‌کند، اکنون برای افزایش سهم نقدینگی بانک، فرصت مناسبی است و هدف بانک در پایان سال رسیدن به منابع ۳۰۰ همت است.
در ادامه این مراسم دکتر «احمدرضا کریمی» سرپرست معاونت امور استان‌ها با اهدای لوح تقدیر به «علی خیاطی» مدیر شعب سابق بانک از زحمات وی تشکر و قدردانی کرد.
«علی خیاطی» مدیر سابق شعب بانک در استان نیز با ارائه گزارشی از عملکرد استان، تحقق اهداف عالی بانک را نتیجه همدلی و تلاش همکاران دانست.
«سید روح‌اله میرهادی» ضمن ابراز خرسندی از حسن توجه مدیران ارشد بانک، اظهار امیدواری کرد: با تلاش همکاران روند رو به رشد استان برای رسیدن به اهداف عالی بانک با شتاب بیشتری ادامه پیدا کند.
در پایان مراسم، حکم «سید روح‌اله میرهادی» به سمت سرپرست مدیریت شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان خراسان شمالی ابلاغ شد.

لینک کوتاه : https://bangekhabar.ir/?p=11769

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
ارشاد