• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
2
گزارش نبض بورس از فعالیت ماهانه بانک پاسارگاد،

افزایش درآمد ۱۵ درصدی تسهیلات اعطایی نماد “وپاسار” در امرداد ماه سال‌جاری

  • کد خبر : 11236
  • 14 شهریور 1402 - 16:37
افزایش درآمد ۱۵ درصدی تسهیلات اعطایی نماد “وپاسار” در امرداد ماه سال‌جاری
بانک پاسارگاد در گزارش فعالیت ماهانه امردادماه1402 (کدال)، درآمد شناسایی شده را بیش از 7 هزار میلیارد تومان اعلام کرد که درآمد تسهیلات اعطایی و درآمد کارمزد بیشترین سهم درآمدی این بانک در امردادماه بوده است.
بانگ خبر، بانک پاسارگاد با نماد “وپاسار” در گزارش ماهانه منتهی به ۳۱امردادماه۱۴۰۲ در کدال، ارقامی مربوط به میزان درآمد تسهیلات اعطایی، درآمد سپرده‌گذاری، درآمد کارمزد و درآمد اوراق بدهی را ارائه می‌کند.

بر اساس این گزارش، مجموع درآمد محقق شده از گزینه‌های مذکور، درآمدی معادل ۷ هزار و ۳۸۷ میلیارد تومان بوده که نسبت به تیرماه رشد ۱۲‌درصدی را نشان می‌دهد. درآمد تسهیلات اعطایی بیشترین گزینه درآمد در امرداد‌ماه بود که نسبت به تیرماه با افزایش ۱۵درصدی همراه بوده است.
درآمد محقق شده از تسهیلات اعطایی، رشد درآمد محقق شده را برای بانک پاسارگاد به همراه داشته است. این بانک از تسهیلات اعطایی در امرداد ماه ۶٫۸۲۲ میلیارد تومان درآمد شناسایی کرده که نسبت به ماه قبل رشد ۱۵درصدی داشته است.
وضعیت تسهیلات اعطایی از فروش خدماتی مانند اقساطی، جعاله، مرابحه، مضاربه، مشارکت مدنی، بدهکاران بابت اعتبارات اسنادی، تسهیلات ارزی و غیره بوده است.
درآمد کارمزدها نیز در امردادماه، درآمد قابل توجهی را نشان می‌دهد و این رقم در گزارش ۳۱۷ میلیارد تومان اعلام شده است.
بانک پاسارگاد در درآمد حاصل از تسهیلات اعطایی در بخش مرابحه نزدیک به ۴ همت و در فروش اقساطی نیز بیش از۱٫۵ همت را به ثبت رسانده است که بیشترین درآمد از تسهیلات اعطایی امردادماه در این بخش‌ها گزارش شده است. تسهیلات ارزی نیز بیش از ۵۲۸ میلیارد تومان درآمد برای بانک محقق کرده است.
گفتنی است که مجموع درآمد محقق شده بانک پاسارگاد از ابتدای سال مالی تا پایان دوره منتهی به ۳۱امردادماه۱۴۰۲ (پنج‌ماهه سال جاری) بیش از ۳۷٫۶۸۴ میلیارد تومان برآورد می‌شود که نسبت به دوره مشابه سال قبل رشد قابل توجه درآمدی را نشان می‌دهد.
همچنین لازم به ذکر است که بانک پاسارگاد در نظر دارد سرمایه شرکت را از ۲۷۲٫۹۶۹٫۰۰۰ میلیون ریال به مبلغ ۳۲۲٫۹۶۹٫۰۰۰ میلیون ریال از محل آورده نقدی  و به مبلغ ۵ هزار میلیارد تومان افزایش دهد.

گزارش فعالیت بانک پاسارگاد با نماد ” وپاسار” در امردادماه ۱۴۰۲

لینک کوتاه : https://bangekhabar.ir/?p=11236

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
_دانش آموز آموزش و پرورش اجتماعی اقتصاد ایران بارش باران بانک ملی بانگ خبر برچسب‌ها: آزمون نهایی برچسب‌ها: آموزش و پرورش برچسب‌ها: بارش برف و باران هواشناسی برچسب‌ها: دادگاه مطبوعات برچسب‌ها: دادگاه منافقین برچسب‌ها: دادگاه منافقین داعشی‌های دهه ۶۰ ایران برچسب‌ها: رسول کوهپایه‌زاده کوروش کمپانی برچسب‌ها: رییس جمعیت هلال احمر غزه برچسب‌ها: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران تهران دستگاه آمبولانس بیمارستان گاندی آتش سوزی بیمارستان گاندی سید جلال ملکی آتش‌سوزی آتش‌نشانی برچسب‌ها: شهرداري تهران برچسب‌ها: محیط زیست برچسب‌ها: مواد مخدر برچسب‌ها: هواشناسی برچسب‌ها: وزارت آموزش وپرورش تعطیلی مدارس تهران انتخابات ۱۴۰۲ برچسب‌ها: کالابرگ الکترونیک طرح فجرانه هدفمندي يارانه‌ها برچسب‌ها: کالابرگ الکترونیک هدفمندي يارانه‌ها تهران خبر دانشگاه دخانيات درمان رهبر رگبار و رعد و برق سازمان هواشناسی سلامت سیاسی شهرداري تهران فرهنگ مجلس مذهبی هشدار هواشناسی ورزش وزارت بهداشت پست بانک پليس پليس راهور پیام تبریک، مدیرعامل، صندوق قرض الحسنه شاهد، روز خبرنگار، بانگ خبر
ارشاد