• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 22 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
2
مدیرعامل گروه سایپا در نشست هم اندیشی با مدیران نمایندگی‌های مجاز خراسان رضوی، شمالی و جنوبی عنوان کرد:

ارتقاء‌کیفیت خدمات پس از فروش محصولات سایپا در دستور کار/ استفاده از ایده‌های نوین برای بهبود کیفیت خدمات پس از فروش

  • کد خبر : 11192
  • 13 شهریور 1402 - 18:04
ارتقاء‌کیفیت خدمات پس از فروش محصولات سایپا در دستور کار/ استفاده از ایده‌های نوین برای بهبود کیفیت خدمات پس از فروش
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: کیفیت خدمات پس از فروش محصولات سایپا را می‌توان با ایده‌های خوب و مشارکت نمایندگی‌های سطح کشور ارتقاء داد.

بانگ خبر،  محمد علی تیموری، در نشست هم اندیشی مدیران ارشد گروه سایپا با مدیران نمایندگی های مجاز خراسان رضوی، شمالی و جنوبی،‌گفت: مهمترین پارامتر موفقیت هر محصول،‌جدا از کیفیتی که خود محصول باید داشته باشد،‌ کیفیت خدمات پس از فروش است.به دلیل شرایط خاص زنجیره تامین و موضوعات مرتبط با آن،‌افزایش کیفیت محصول با سختی همراه است ولی کیفیت خدمات را می‌توان با ایده‌های نوین، خوب و مشارکت نمایندگی‌ها ارتقاء داد.

او افزود: نارضایتی مشتریان از خدمات پس از فروش، برای گروه خودروسازی سایپا بسیار زیان بار است چرا که هر مشتری ناراضی به صورت یک رسانه پرنفوذ با ما برخورد می‌کند و این نارضایتی به اعتبار برند لطمه می‌زند. با برنامه‌ریزی صحیح، می‌توان کیفیت خودروها را درست کرد و برای تحقق این امر نیاز به همراهی شبکه نمایندگی‌ها است.

در ادامه مجتبی معظمی، مدیرعامل شرکت سایپا‌یدک گفت: بر اساس سیاست‌های ابلاغی از سوی مدیریت ارشد گروه خودروسازی سایپا و در راستای ارتقای رضایت مشتریان و سطح کیفیت خدمات پس از فروش جلساتی برای افزایش کیفیت در ارایه خدمات، پایه‌گذاری شده است.

او افزود: مجموعه سایپایدک امسال با کمک تمامی اعضا شبکه نمایندگی‌ها که به عنوان شریک تجاری گروه خودروسازی سایپا هستند موفق به کسب چندین افتخار شده است. کسب رتبه یک در حوزه خدمات پس از فروش محصولات پارس خودرو، از جمله این موفقیت‌ها است.

معظمی اظهارداشت: ارتقاء در ارزیابی شاخص رضایت از نمایندگی‌ها امسال به عدد  ۷۹ رسید که این عدد سال گذشته ۶۹ بوده و هدف‌گذاری برای سال آینده تحقق عدد ۸۵ است.

او خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از فروش قطعات تقلبی در بازار گشت‌های بازرسی استانی را فعال کردیم و این موضوع به طور جدی دنبال می‌شود و امیدواریم با کمک و یاری شبکه نمایندگی‌ها بتوانیم آن را مدیریت کنیم.

گفتنی است، هم زمان با برگزاری نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد، نشست هم اندیشی باهدف افزایش و ارتقای رضایت مشتریان محصولات گروه سایپا باحضور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا،اعضاء هیات مدیره، مدیرعامل شرکت سایپا یدک وجمعی از مدیران ارشد با نمایندگی‌های مجاز فروش و خدمات پس از فروش استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی برگزار شد.

لینک کوتاه : https://bangekhabar.ir/?p=11192

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
_دانش آموز آموزش و پرورش اجتماعی اقتصاد ایران بارش باران بانک ملی بانگ خبر برچسب‌ها: آزمون نهایی برچسب‌ها: آموزش و پرورش برچسب‌ها: بارش برف و باران هواشناسی برچسب‌ها: دادگاه مطبوعات برچسب‌ها: دادگاه منافقین برچسب‌ها: دادگاه منافقین داعشی‌های دهه ۶۰ ایران برچسب‌ها: رییس جمعیت هلال احمر غزه برچسب‌ها: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران تهران دستگاه آمبولانس بیمارستان گاندی آتش سوزی بیمارستان گاندی سید جلال ملکی آتش‌سوزی آتش‌نشانی برچسب‌ها: شهرداري تهران برچسب‌ها: محیط زیست برچسب‌ها: مواد مخدر برچسب‌ها: هواشناسی برچسب‌ها: وزارت آموزش وپرورش تعطیلی مدارس تهران انتخابات ۱۴۰۲ برچسب‌ها: کالابرگ الکترونیک طرح فجرانه هدفمندي يارانه‌ها برچسب‌ها: کالابرگ الکترونیک هدفمندي يارانه‌ها تهران خبر دانشگاه دخانيات درمان رهبر رگبار و رعد و برق سازمان هواشناسی سلامت سیاسی شهرداري تهران شوراي شهر تهران فرهنگ مجلس مذهبی هشدار هواشناسی ورزش وزارت بهداشت پست بانک پليس پليس راهور پیام تبریک، مدیرعامل، صندوق قرض الحسنه شاهد، روز خبرنگار، بانگ خبر
ارشاد