• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
3

فعال اقتصادی: قوه قضاییه در حمایت از تولید خوب عمل کرده است

  • کد خبر : 10312
  • 29 مرداد 1402 - 14:29
فعال اقتصادی: قوه قضاییه در حمایت از تولید خوب عمل کرده است
مالک شرکت کشت و صنعت تکنام گلستان بازدید‌های مسئولان قوه قضاییه و پیگیری مشکلات تولیدکنندگان را کمک‌کننده دانست و گفت: قوه قضاییه در حمایت از تولید، تاکنون به‌خوبی عمل کرده است.

بانگ خبر، دادستان کل کشور در جریان سفر هفته گذشته رئیس قوه قضاییه و هیأت‌همراه به استان گلستان از شرکت کشت و صنعت تکنام جهت رفع مشکلات این واحد تولیدی بازدید کرد. در جریان بازدید دادستان کل کشور از این واحد تولیدی و در جلسه برگزار شده با حضور رئیس سازمان بازرسی کل کشور، مصوباتی در خصوص رفع مشکلات این واحد تولیدی صادر شد.

در همین خصوص احمد قلندری، مالک شرکت کشت و صنعت تکنام گلستان در تشریح مشکلات این واحد تولیدی،  اظهار کرد: این شرکت در زمینه دامپروری در استان گلستان مشغول به کار بود که به علت مشکلات بانکی، اقتصادی و حقوقی در سال ۱۳۹۵ تعطیل شد.

وی در ادامه افزود: در راستای احیای واحد‌های تعطیل و نیمه‌تعطیل در سال ۱۳۹۸ در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان، برای احیای این واحد تولیدی جلساتی برگزار و مصوباتی صادر شد.

شرکت کشت و صنعت تکنام گلستان در سال ۱۴۰۰ با ادغام در شرکت کشت و صنعت مهر ماندگار و باهمراهی و کمک سازمان اوقاف مجدد به چرخه فعالیت بازگشته، اما همچنان با مشکلاتی مواجه است.

به گفته قلندری با وجود اینکه شرکت کشت و صنعت تکنام بدهی‌های خود را در سال ۱۳۹۹ به بانک متولی مربوطه پرداخت کرده، اما بانک با وجود مصوبات ستاد یادشده، بدهی‌ها و اسناد خارج از طرح را تاکنون آزاد نکرده و این شرکت در حال حاضر با مشکلات بانکی دست و پنجه نرم می‌کند.

این فعال اقتصادی با اشاره به بازدید اخیر و پیگیری‌های انجام شده از سوی قوه قضاییه جهت احیای این واحد تولیدی اظهار کرد: پیگیری‌های دستگاه قضا از سوی دادستانی و ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان، جهت رفع مشکلات و جلوگیری از تعطیلی واحد‌های تولیدی بسیار کمک‌کننده بوده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر فعالیت این شرکت در تولید شیر و گوشت در قالب جدید، زمینه اشتغال ۵۰ نفر را به صورت مستقیم و ۲۰۰ خانوار را به صورت غیرمستقیم فراهم کرده است، افزود: با توجه مصوبات بازدید هفته گذشته از این واحد تولیدی و رفع مشکلات، زمینه اشتغال ۲۰۰ نفر دیگر نیز به‌صورت مستقیم فراهم خواهد شد.

مالک شرکت کشت و صنعت تکنام گفت: این شرکت همواره در تلاش بوده تا افراد معرفی شده از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره)، سازمان بهزیستی و سازمان حمایت از زندانیان را برای تامین منابع انسانی جذب کند.

قلندری در پایان از کمک‌ها و پیگیری‌های مسئولان قوه قضاییه جهت حل و فصل مشکلات واحد‌های تولیدی تشکر و قدردانی کرد.

لینک کوتاه : https://bangekhabar.ir/?p=10312

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
_دانش آموز آموزش و پرورش اجتماعی اقتصاد ایران بارش باران بانک ملی بانگ خبر برچسب‌ها: آموزش و پرورش برچسب‌ها: دادگاه منافقین برچسب‌ها: دادگاه منافقین داعشی‌های دهه ۶۰ ایران برچسب‌ها: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران تهران دستگاه آمبولانس بیمارستان گاندی آتش سوزی بیمارستان گاندی سید جلال ملکی آتش‌سوزی آتش‌نشانی برچسب‌ها: شهرداري تهران برچسب‌ها: مواد مخدر برچسب‌ها: هواشناسی برچسب‌ها: وزارت آموزش وپرورش تعطیلی مدارس تهران انتخابات ۱۴۰۲ برچسب‌ها: کالابرگ الکترونیک هدفمندي يارانه‌ها بودجه تعرفه پزشكي تهران خبر دانشگاه دخانيات درمان درمان رایگان کودکان رهبر رگبار و رعد و برق سازمان هواشناسی سلامت سیاسی شهرداري تهران شوراي شهر تهران فرهنگ مجلس مذهبی هشدار هواشناسی هواشناسی ورزش وزارت بهداشت پست بانک پليس پليس راه پليس راهور پلیس راهور فراجا پیام تبریک، مدیرعامل، صندوق قرض الحسنه شاهد، روز خبرنگار، بانگ خبر
ارشاد