بانگ خبر، به نقل از وبدا متن این پیام به شرح زیر است:

جناب آقای قاسم نوده فراهانی رئیس محترم اتاق اصناف ایران

با سلام و احترام

یکم تیرماه روز ملی اصناف، فرصت ارزشمندی برای قدردانی از نقش مؤثر اصناف کشور در پویایی اقتصاد، تأمین نیازهای مردم و تقویت سرمایه اجتماعی جامعه است.

اصناف کشور همواره در کنار نقش اقتصادی خود، به عنوان یکی از شرکای اجتماعی نظام سلامت، در پیشبرد برنامه‌ها و سیاست‌های وزارت بهداشت نیز نقش‌آفرین بوده‌اند؛ از رعایت اصول بهداشت و ایمنی در واحدهای صنفی و مشارکت در ارتقای سواد سلامت جامعه تا ترویج رفتارهای خودمراقبتی و همراهی در اجرای برنامه‌های پیشگیری و کنترل عوامل خطر.

این همراهی در دوران همه‌گیری کرونا، جنگ تحمیلی اخیر و همچنین در شرایط بحران، تجمعات انبوه در مناسبت های ملی، حوادث و بلایای طبیعی، با تداوم مسئولانه خدمت‌رسانی، اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی و مشارکت در حفظ ثبات بازار و آرامش اجتماعی، جلوه‌ای روشن از مسئولیت‌پذیری اجتماعی و جایگاه مؤثر اصناف در کنار نظام سلامت را به نمایش گذاشته و با تعاملات روزافزون ادامه خواهد داشت.

اینجانب ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) و گرامیداشت روز ملی اصناف، از این همکاری سازنده و پایدار در مسیر تحقق اهداف نظام سلامت صمیمانه قدردانی نموده و تأکید می‌کنم تداوم این شراکت اجتماعی، از ارکان مهم ارتقای سلامت عمومی و تاب‌آوری اجتماعی کشور است. برای همه فعالان صنفی، توفیق روزافزون در خدمت به مردم شریف ایران اسلامی را از خداوند متعال مسئلت دارم.

 

دکتر علیرضا رییسی 
معاون بهداشت

از دست ندید