بانگ خبر، به نقل از وبدا متن این پیام به شرح زیر است:
جناب آقای قاسم نوده فراهانی رئیس محترم اتاق اصناف ایران
با سلام و احترام
یکم تیرماه روز ملی اصناف، فرصت ارزشمندی برای قدردانی از نقش مؤثر اصناف کشور در پویایی اقتصاد، تأمین نیازهای مردم و تقویت سرمایه اجتماعی جامعه است.
اصناف کشور همواره در کنار نقش اقتصادی خود، به عنوان یکی از شرکای اجتماعی نظام سلامت، در پیشبرد برنامهها و سیاستهای وزارت بهداشت نیز نقشآفرین بودهاند؛ از رعایت اصول بهداشت و ایمنی در واحدهای صنفی و مشارکت در ارتقای سواد سلامت جامعه تا ترویج رفتارهای خودمراقبتی و همراهی در اجرای برنامههای پیشگیری و کنترل عوامل خطر.
این همراهی در دوران همهگیری کرونا، جنگ تحمیلی اخیر و همچنین در شرایط بحران، تجمعات انبوه در مناسبت های ملی، حوادث و بلایای طبیعی، با تداوم مسئولانه خدمترسانی، اجرای دستورالعملهای بهداشتی و مشارکت در حفظ ثبات بازار و آرامش اجتماعی، جلوهای روشن از مسئولیتپذیری اجتماعی و جایگاه مؤثر اصناف در کنار نظام سلامت را به نمایش گذاشته و با تعاملات روزافزون ادامه خواهد داشت.
اینجانب ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) و گرامیداشت روز ملی اصناف، از این همکاری سازنده و پایدار در مسیر تحقق اهداف نظام سلامت صمیمانه قدردانی نموده و تأکید میکنم تداوم این شراکت اجتماعی، از ارکان مهم ارتقای سلامت عمومی و تابآوری اجتماعی کشور است. برای همه فعالان صنفی، توفیق روزافزون در خدمت به مردم شریف ایران اسلامی را از خداوند متعال مسئلت دارم.
دکتر علیرضا رییسی
معاون بهداشت
