• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
1

رییس نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی و تست و آزمون پیشرفته ایران‌ساخت منصوب شد

  • کد خبر : 9988
  • 23 مرداد 1402 - 16:25
رییس نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی و تست و آزمون پیشرفته ایران‌ساخت منصوب شد
با حکم معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهوری، «رییس نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی و تست و آزمون پیشرفته ایران ساخت» منصوب شد.

بانگ خبر، به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، روح‌الله دهقانی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهوری، جواد مشایخ را به ریاست نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی و تست و آزمون پیشرفته ایران ساخت منصوب کرد.

در این حکم آمده است:« نظر به مراتب شایستگی و تجارب به موجب این حکم شما را به عنوان رییس نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی و تست و آزمون پیشرفته ایران‌ساخت منصوب می‌کنم.

انتظار می‌رود ضمن سامان‌دهی کمیته راهبری و با بهره گیری از کلیه توانمندی های موجود در معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و با همکاری وزارتین علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه ها و مراکز علمی و پژوهشی کشور و بخش خصوصی شاهد توسعه فناوری های مورد نیاز کشور از طریق ایجاد کشش بازار و حمایت هدفمند از شرکت های تولیدکننده تجهیزات و مواد آزمایشگاهی و تست و آزمون پیشرفته ساخت داخل باشیم.

از درگاه خداوند متعال دوام توفیقات جنابعالی را در پیروی از منویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و سیاست های دولت مردمی خواستارم.»

جواد مشایخ، معاون توسعه اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان، دانش آموخته دکتری مدیریت تکنولوژی از دانشگاه علامه طباطبایی و عضو هیات علمی دانشکده مدیریت، اقتصاد و مهندسی پیشرفت دانشگاه علم و صنعت ایران است و سوابق و مسؤولیت‌های اجرایی متعددی همچون معاون امور انرژی و مواد مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری، معاون ستاد توسعه فناوری‌های مواد و ساخت پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری را در کارنامه کاری خود دارد.

مدیریت گروه مطالعات بین‌الملل علم و فناوری پژوهشکده مطالعات فناوری ریاست جمهوری و مدیریت برخی از پروژه‌های توسعه و انتقال فناوری‌های راهبردی از دیگر مسؤولیت‌های وی به شمار می‌رود.

مشایخ همچنین مشاور اندیشکده چرخه نوآوری مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، عضو کارگروه سیاست‌گذاری علم وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، عضو کمیسیون انرژی شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری و عضو کمیسیون صنایع، معادن و ارتباطات شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری نیز بوده‌ است.

تألیف و ترجمه چهار عنوان کتاب، نگارش و ارائه بیش از ۳۰ عنوان مقاله علمی، تحلیلی و پژوهشی در نشریات علمی و کنفرانس‌های معتبر داخلی و بین‌المللی در زمینه‌های مدیریت و سیاست‌گذاری علم و فناوری‏‏ مدیریت نوآوری و دیپلماسی علم و فناوری از سوابق پژوهشی سرپرست معاونت توسعه اقتصاد دانش‌بنیان است.

لینک کوتاه : https://bangekhabar.ir/?p=9988

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
ارشاد