بانگ خبر، وی همچنین از تخصیص ۱۰ مدیر ارتباط با مشتری RM که از همکاران زبده شبکه بانکی صادرات میباشند برای تسهیل کار مشتریان ویژه این بانک خبر داد و گفت هر کدام از این مدیران ارتباط در یک صنعت فعالیت میکنند و بصورت تمام وقت در خدمت این تعداد از مشتریان بانک خواهند بود.
عضو هیات مدیره بانک صادرات ایران در ادامه ارائه خدمات و مشاورههای مالی و سرویسهای مبتنی بر it را از دیگر برنامههای بانکداری شرکتی برشمردند و اظهار امیدواری کردند که با راه اندازی سامانه بانکداری شرکتی در آیندهای نزدیک بسیاری از سرویسهای مورد نیاز مشتریان ویژه بانکداری شرکتی در محل فعالیت مشتری با دقت و سرعت انجام خواهد شد.
رشد ۲۵ درصدی منابع مشتریان بانکداری شرکتی در ۴ ماهه نخست سال جاری از موفقیتهای این بخش از بانک بوده که امیدواریم با کامل شدن این بخش از بعد سختافزاری و نرمافزاری این رشد بیش از پیش افزایش یابد.
شایان ذکر است بانکداری شرکتی از مهرماه سال گذشته در چارت سازمانی بانک صادرات قرار گرفت و منابع مشتریان ویژه تخصیص یافته به این بخش از طی ۱۰ ماه گذشته مجموعاً ۳۶ درصد رشد داشته که ۲۵ درصد آن مربوط به ۴ ماه نخست امسال بوده است و مقایسه این موضوع با سایر بانکها بیانگر آن است که سهم بانک صادرات ایران از منابع مشتریان بزرگ شبکه بانکی افزایش یافته و این بانک توانسته اعتماد آنها را به خود جلب نماید.