• امروز : پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 9 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Thursday - 16 May - 2024
4

رویکرد قوه قضاییه در احیای کارخانه‌های نیمه تعطیل سرمایه‌های عمومی کشور را به چرخه تولید برمی‌گرداند

  • کد خبر : 9827
  • 21 مرداد 1402 - 15:40
رویکرد قوه قضاییه در احیای کارخانه‌های نیمه تعطیل سرمایه‌های عمومی کشور را به چرخه تولید برمی‌گرداند
یک نماینده مجلس با تقدیر از اقدامات قوه قضاییه برای رشد تولید داخلی گفت: رویکرد دستگاه قضا در احیای کارخانه‌های نیمه تعطیل ثروت و سرمایه‌های عمومی کشور که در حال از بین رفتن است را مجددا به چرخه تولید بر می‌گرداند.

بانگ خبر، خبرگزاری میزان – حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی‌اژه‌ای در بیست‌وسومین سفر استانی خود از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا، دوشنبه (۱۶ مرداد) در سفری غیر رسمی وارد شیراز مرکز استان فارس شد.

سفر رئیس عدلیه به استان فارس دارای وجه و رویکردی مسئله‌محور و تخصص‌گرایانه در قبال برخی مسائل بود که به نحوی از انحاء مرتبط با وظایف و مسئولیت‌های دستگاه قضا بویژه در حوزه صیانت از حقوق عامه و کمک به رشد تولید می‌شود؛ بر همین اساس، ریاست قوه قضاییه در جریان این سفر، رسیدگی‌ها، بازدید‌ها و سرکشی‌های مهمی را از برخی مراکز در دستور کار داشت.

بازدید از کارخانه روغن نباتی شیراز و کارخانه صنعتی آی تی آی و احیای این کارخانه‌ها از برنامه‌های رئیس قوه قضاییه در این سفر بود.

خلیل بهروزی‌فر در گفت‌وگو با میزان، در این باره بیان داشت: اقدامات قوه قضاییه می‌تواند امید را به جامعه تزریق کند و باعث رشد تولید و مهار تورم شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه تولید پیشران اقتصاد یک کشور است و فضای کسب و کار یک کشور را مساعد می‌کند گفت: فضای کسب و کار نیز موتور محرکه یک کشور است و هر چه رونق یابد اقتصاد کشور رشد می‌کند.

وی با تقدیر از اقدامات قوه قضاییه برای رشد تولید داخلی گفت: رویکرد دستگاه قضا در احیای کارخانه‌های نیمه تعطیل ثروت و سرمایه‌های عمومی کشور که در حال از بین رفتن است را مجددا به چرخه تولید بر می‌گرداند و اقدامی به جاست و باید از این نوع اقدامات قدردانی کرد.

بهروزی‌فر با اشاره به اینکه احیای کارخانه‌های نیمه تعطیل که در سفر به شیراز توسط رئیس قوه قضاییه انجام شد باعث ایجاد اشتغال برای جوانان می‌شود اظهار کرد: با به حرکت درآوردن چرخ واحد‌های تولیدی اقتصاد کشور رونق می‌گیرد و علاوه بر رفع نیاز‌های جامعه به توسعه صادرات نیز کمک کند.

لینک کوتاه : https://bangekhabar.ir/?p=9827

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
ارشاد