بانگ خبر، به گزارش اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران ؛ بنا بر بخشنامه اعلامی شماره ۱۰۳۱/ ۰۲ /ب مورخ ۱۴۰۲/۵/۱۰ معاونت سازمان و برنامه ریزی بانک ، بمنظور ایجاد امکان ارائه خدمات بانکی به مشتریان  از طریق درگاههای غیر حضوری و همچنین دستگاههای خودپرداز می بایست به شرح ذیل اقدام شود :
۱‏‏- با توجه به الزام ارائه خدمات غیر حضوری به مشتریان (از قبیل خدمات کارت ،پایا و ساتنا) ، ادارات ستادی ذیربط می بایست نسبت به برقراری کشیک جهت ارائه خدمات پشتیبانی با تشخیص معاونت ‏‏/ مدیریت امور ذیربط اقدام نمایند.
۲ ‏‏- با توجه به ضرورت پولرسانی ، پولگذاری و پشتیبانی از دستگاههای خود پرداز ، مدیریتهای شعب استانها و مناطق و اداره کل خزانه داری و نظامهای پرداخت می بایست تمهیدات لازم از جمله تامین نقدینگی و برقراری کشیک را در ایام مذکور بعمل آورند.
۳‏- فعالیت و کشیک شعب در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه مورخ ۱۱، ۱۲ ‏/ ۰۵‏/۱۴۰۲ حسب تشخیص مدیریت شعب استان ‏و منطقه ذیربط صورت پذیرد. ضمناً در شهرستان مرکز استان و شهرستانهای بیش از یک شعبه به استثنای شهر تهران صرفاً یک شعبه به صورت کشیک فعالیت نمایند .
تبصره۱ : شعب کشیک در مدیریت شعب غرب و شرق تهران به تشخیص مدیریت های شعب مذکور می باشد .
تبصره ۲: اداره کل روابط عمومی به منظور پاسخگویی به نیاز های مشتریان و خدمات رسانی به آحاد مردم شعب کشیک منتخب را ار طریق سایت بانک به اطلاع عموم برساند.

By news

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از دست ندید