• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
4
وزیر بهداشت در افتتاحیه رویداد فرهنگی «مثبت آرمان» در مشهد مقدس:

خودسازی و دیگرسازی، جانمایه فعالیت فرهنگی و دانشجویی است

  • کد خبر : 8848
  • 28 تیر 1402 - 13:02
خودسازی و دیگرسازی، جانمایه فعالیت فرهنگی و دانشجویی است
وزیر بهداشت خطاب به فعالان فرهنگی دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی کشور گفت: خودسازی و دیگرسازی، جانمایه فعالیت فرهنگی و دانشجویی است و نه تنها در خودسازی بلکه باید در دیگرسازی هم موثر باشیم و به دیگران کمک کنیم.

بانگ خبر

به گزارش وبدا، دکتر بهرام عین اللهی در آیین افتتاحیه رویداد فرهنگی «مثبت آرمان» که در مشهد مقدس برگزار شد، با بیان اینکه جوانان رسالت سنگینی در پیشرفت های انقلاب و حفظ دستاوردهای جمهوری اسلامی دارند، از تأکیدات ویژه مقام معظم رهبری بر شاکر بودن در قبال نعمات خدادادی سخن گفت و افزود: شکرگزاری خداوند تنها لسانی نیست، بلکه باید عملیاتی و با کار و تلاش  همراه باشد.

وی ادامه داد: هر فردی با استعدادها و توانایی هایی که خدا به او عطا کرده است، باید شکرگزار خداوند باشد. امروز در جامعه با تبلیغات مسموم از سوی دشمنان روبرو هستیم و موارد خلاف واقعی علیه زنان در جمهوری اسلامی ایران مطرح شده  و حال آن که ۶۰ درصد دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی خانم ها هستند.

وزیر بهداشت با اشاره به لزوم وجود احساس مسئولیت در دانشجویان، خاطرنشان کرد: همه باید در مقابل اتفاقاتی که در دنیا و کشور رخ می دهد، احساس مسئولیت داشته  و برای این کار نیاز به برنامه داریم. عضویت در گروه های فرهنگی و دانشجویی به تنهایی کافی نیست و باید با احساس مسئولیت، از این فرصت، بهترین استفاده را ببریم.

دکتر عین اللهی با بیان این که همه تشکل های دانشجویی باید برنامه داشته باشند، گفت: این برنامه ها باید دارای هدف و زمان بندی باشد.

وی بر دشمن شناسی، داشتن تحلیل صحیح از اقدامات دشمنان انقلاب، شناخت دشمن و بصیرت افزایی تاکید کرد

لینک کوتاه : https://bangekhabar.ir/?p=8848

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.