بانگ خبر، به گزارش روابط عمومی بیمه ملت، حسن پولادی افزود: در واقع اطلاعات مربوط به مشتریان متمرکز در یک بانک اطلاعاتی جمعآوری میشود تا این امکان فراهم شود که بدانیم مشتری هدف، چه کسی است و در چه مکانی و با چه ابزاری میتوان برنامهریزی برای تبلیغات داشت تا مخاطبان را ترغیب کنیم به این فضا وارد شوند.
پولادی با تاکید بر اینکه صنعت بیمه، موقعیت مناسبی برای حوزه تحول دیجیتال است، گفت: بنا به اعتقاد اکثر گروههای مشاوره مدیریت، در این حوزه، موج تغییرات سرعت بالایی دارد و این امر باعث وقوع اتفاقات بزرگی در صنعت میشود.
معاون برنامه ریزی و نوآوری بیمه ملت افزود: ابزارهای فناوری اطلاعات و نیز ابزارهای تحول دیجیتال میتواند به شبکه فروش کمک کند تا مسیرهای راحتتر و دارای سهولت کار بیشتری را برای جذب مشتریان و همچنین متقاعد کردن آنها را در اختیار داشته باشند. این ابزارها به هیچ عنوان رقیب سیستمهای سنتی فروش نیستند، بلکه کمک میکنند تا فرآیند فروش با سهولت بیشتری انجام شود.
وی گفت: این ابزارها همچنین کمک میکنند که فرآیند پرداخت خسارت با سهولت و دقت بالاتری انجام شود و با شناسایی و کاهش تقلبها، مشتریان احتمالها و شرایط مختلف را شناسایی کنند. شبکه فروش قدرتمند با گستره وسیع نیز این امکان را فراهم میکند تا بتوانیم ارزشآفرینی سازمان را توسعه داده و بهبود بخشیم.