• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
5

استقبال بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از همکاری با شورای فرهنگ عمومی کشور/انعقاد تفاهم‌نامه مد و لباس

  • کد خبر : 8616
  • 20 تیر 1402 - 16:33
استقبال بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از همکاری با شورای فرهنگ عمومی کشور/انعقاد تفاهم‌نامه مد و لباس
بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در چارچوب تفاهم‌نامه با کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، حمایت خود از فعالان صنعت پوشاک را گسترش داد.

بانگ خبر، به گزارش روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، در مراسم امضای این تفاهم‌نامه که با حضور دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک و دکتر «سید مجید امامی» دبیر شورای فرهنگ عمومی و مسئول کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور برگزار شد، بر گسترش همکاری‌های ۲ مجموعه تأکید شد.

دکتر «شمسی‌نژاد» در این جلسه با اشاره به رشد ۸۰ درصدی منابع بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سال ۱۴۰۱، گفت: این بانک سال گذشته ۳ میلیون فقره وام پرداخت کرده که معادل ۱۱۴هزار میلیارد تومان است و نسبت به سال پیش از خود بیش از ۹۰ درصد رشد کرده است.
وی با تأکید بر اینکه منابع بانک را خود مردم تأمین می‌کنند، گفت: برنامه‌ریزی و تلاش ما بر این است تا همه ایرانیان کارت بانکی قرض‌الحسنه داشته باشند. خوشبختانه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران اکنون بیش از ۱۴.۵ میلیون نفر مشتری دارد و اپلیکیشن همراه‌بانک آن یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های بانکی است.
شمسی‌نژاد خبر داد: اکنون بیش از ۱۶۰۰ دستگاه حقوق و دستمزد کارکنان خود را از طریق بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت می‌کنند.
حمایت از تولید و فروش پوشاک ایرانی
وی درباره تفاهم‌نامه با شورای فرهنگ عمومی در حوزه مد و لباس، گفت: باید هم‌افزایی بین بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و شورای فرهنگ عمومی صورت گیرد. برخی واحدهای تولیدی نیازهایی دارند که این بانک می‌تواند بخشی از این نیازها را با پرداخت وام قرض‌الحسنه مرتفع کند. همچنین در فروش محصولات نیز می‌توانیم در چارچوب طرح کالاکارت به آن‌ها کمک کنیم.
شمسی‌نژاد افزود: اکنون بسیاری از بیمه‌ها فروش محصولات خود را از طریق کالاکارت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران انجام می‌دهند. این بانک علاوه بر اینکه یک مؤسسه مالی است، فعالیت‌های فرهنگی نیز انجام می‌دهد و از همکاری با شورای فرهنگ عمومی کشور استقبال می‌کند.
طرح‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران امیدبخش است
در ادامه این جلسه دکتر «امامی» دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور گفت: خوشبختانه صحبت‌های دکتر شمسی‌نژاد و طرح‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بسیار امیدبخش است.
وی خاطرنشان ساخت: در مجموعه‌های فرهنگی و هنری که توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تمشیت می‌شود، پوشاک عفیفانه حوزه‌ای است که همه مردم با آن ارتباط دارند.
امامی گفت: ۵۱ درصد مؤسسات تک‌منظوره‌ای که مجوز گرفته‌اند، در حوزه پوشاک فعالیت می‌کنند. رویدادهای مختلفی در این حوزه برگزار می‌شود که می‌توانیم در رابطه با آن نیز همکاری‌هایی را با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران انجام دهیم.
امامی افزود: بر اساس تخمین ما بین ۱۴ تا ۱۸هزار طراح در سامانه مربوط به شورای فرهنگ عمومی کشور عضو خواهند شد. در این حوزه نیز می‌توانیم همکاری‌هایی را با بانک شکل دهیم.
وی گفت: حدود ۵۰۰ تولیدکننده لباس داریم که مورد تأیید ما هستند که در حوزه پوشاک عفیفانه فعالیت می‌کنند. فروش برخی از این واحدها تضمین شده است و بانک می‌تواند با خیال راحت نسبت به پرداخت وام به آن‌ها اقدام کند.
بر اساس تفاهم‌نامه مذکور هدایت اشخاص حقیقی و حقوقی و کسب‌وکارهای تابعه و وابسته به کارگروه به منظور توسعه همکاری‌های مشترک در زمینه حمایت و ارتقای توانمندی آن‌ها، متناسب با تأمین مالی در جهت رفع نیازهای مالی و اعتباری افراد و کسب‌وکارهای وابسته به کارگروه در سطح کشور صورت خواهد گرفت.
کارگروه برای ایجاد و انتقال زنجیره حوزه مد و لباس از مرحله تولید تا فروش برای اتصال به شبکه کالاکارت اقدام خواهد کرد. همچنین بانک نسبت به مشاوره و ارائه خدمات مربوط به دریافت انواع وام قرض‌الحسنه توسط شبکه تحت پوشش کارگروه در سطح کشور اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

لینک کوتاه : https://bangekhabar.ir/?p=8616

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
_دانش آموز آموزش و پرورش اجتماعی اقتصاد ایران بارش باران بانک ملی بانگ خبر برچسب‌ها: آزمون نهایی برچسب‌ها: آموزش و پرورش برچسب‌ها: بارش برف و باران هواشناسی برچسب‌ها: دادگاه مطبوعات برچسب‌ها: دادگاه منافقین برچسب‌ها: دادگاه منافقین داعشی‌های دهه ۶۰ ایران برچسب‌ها: رسول کوهپایه‌زاده کوروش کمپانی برچسب‌ها: رییس جمعیت هلال احمر غزه برچسب‌ها: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران تهران دستگاه آمبولانس بیمارستان گاندی آتش سوزی بیمارستان گاندی سید جلال ملکی آتش‌سوزی آتش‌نشانی برچسب‌ها: شهرداري تهران برچسب‌ها: محیط زیست برچسب‌ها: مواد مخدر برچسب‌ها: هواشناسی برچسب‌ها: وزارت آموزش وپرورش تعطیلی مدارس تهران انتخابات ۱۴۰۲ برچسب‌ها: کالابرگ الکترونیک طرح فجرانه هدفمندي يارانه‌ها برچسب‌ها: کالابرگ الکترونیک هدفمندي يارانه‌ها تهران خبر دانشگاه دخانيات درمان رهبر رگبار و رعد و برق سازمان هواشناسی سلامت سیاسی شهرداري تهران فرهنگ مجلس مذهبی هشدار هواشناسی ورزش وزارت بهداشت پست بانک پليس پليس راهور پیام تبریک، مدیرعامل، صندوق قرض الحسنه شاهد، روز خبرنگار، بانگ خبر
ارشاد