• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
3

جشن بزرگ عید غدیر با حمایت بانک‌ مهربانی‌ها از جامعه معلولان‌ و اطعام یتیمان برگزار شد

  • کد خبر : 8492
  • 15 تیر 1402 - 17:22
جشن بزرگ عید غدیر با حمایت بانک‌ مهربانی‌ها از جامعه معلولان‌ و اطعام یتیمان برگزار شد
اعزام معلولان به عتبات عالیات و مشهد مقدس و اطعام ایتام در ۳۱ استان کشور، بخشی از اقدامات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در عید غدیر بود.

بانگ خبر، به گزارش روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، این بانک به مناسبت فرا رسیدن دهه ولایت و امامت، برنامه‌های مختلفی را اجرا کرد. اختصاص بودجه ۱۰ میلیارد ریالی برای اعزام تعدادی از خانواده‌های دارای ۲ معلول به مشهد مقدس یکی از این اقدامات است که فرآیند اجرایی آن کلید خورده است.
همچنین ۲۵ تن از معلولان تحت پوشش بهزیستی در هر استان (مجموعاً ۷۷۵ نفر) به همراه یکی از اعضای خانواده خود و با وام بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به عتبات عالیات اعزام می‌شوند. این فرآیند آغاز شده و تا عید نیمه شعبان و ولادت امام زمان(عج) ادامه خواهد داشت.
اطعام ایتام و پخش غذای گرم در مراکز تحت پوشش بهزیستی، دارالایتام و مراکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست نیز یکی دیگر از فعالیت‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در این دهه بود که در همه ۳۱ استان کشور انجام شد.
تبیین خطبه غدیر و روایات امیرالمؤمنین حضرت علی(ع) در قالب پوستر، پیامک، پست شبکه‌های مجازی از طریق رسانه‌های در اختیار بانک نیز از جمله کارهای انجام شده در این دهه بود.
این بانک همچنین برای کارکنان خود یک مسابقه کتابخوانی با موضوع خطبه غدیر برگزار کرد و به برندگان این مسابقه نیز جوایزی را به رسم یادبود اهدا کرد. برگزاری جشنی با حضور مداح اهل بیت(ع) در محل ستاد مرکزی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران که با حضور پرشور مدیران و کارکنان بانک همراه بود نیز حسن ختام اقدامات بانک در دهه ولایت و امامت بود.
بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تلاش می‌کند مطابق سیره امیرالمؤمنین علی(ع) که می‌فرمایند: «بهترین احسان آن است که به نیازمند آن برسد» عمل کند. خوشبختانه مجموعه اقدامات عام‌المنفعه و فعالیت‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در حوزه مسئولیت اجتماعی باعث شد تا در بیست و دومین دوره جوایز صنعت روابط عمومی ایران، این بانک به‌عنوان سازمان برتر درحوزه مسئولیت اجتماعی برگزیده شود.

لینک کوتاه : https://bangekhabar.ir/?p=8492

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
_دانش آموز آموزش و پرورش اجتماعی اقتصاد ایران بارش باران بانک ملی بانگ خبر برچسب‌ها: آزمون نهایی برچسب‌ها: آموزش و پرورش برچسب‌ها: بارش برف و باران هواشناسی برچسب‌ها: دادگاه مطبوعات برچسب‌ها: دادگاه منافقین برچسب‌ها: دادگاه منافقین داعشی‌های دهه ۶۰ ایران برچسب‌ها: رسول کوهپایه‌زاده کوروش کمپانی برچسب‌ها: رییس جمعیت هلال احمر غزه برچسب‌ها: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران تهران دستگاه آمبولانس بیمارستان گاندی آتش سوزی بیمارستان گاندی سید جلال ملکی آتش‌سوزی آتش‌نشانی برچسب‌ها: شهرداري تهران برچسب‌ها: محیط زیست برچسب‌ها: مواد مخدر برچسب‌ها: هواشناسی برچسب‌ها: وزارت آموزش وپرورش تعطیلی مدارس تهران انتخابات ۱۴۰۲ برچسب‌ها: کالابرگ الکترونیک طرح فجرانه هدفمندي يارانه‌ها برچسب‌ها: کالابرگ الکترونیک هدفمندي يارانه‌ها تهران خبر دانشگاه دخانيات درمان رهبر رگبار و رعد و برق سازمان هواشناسی سلامت سیاسی شهرداري تهران فرهنگ مجلس مذهبی هشدار هواشناسی ورزش وزارت بهداشت پست بانک پليس پليس راهور پیام تبریک، مدیرعامل، صندوق قرض الحسنه شاهد، روز خبرنگار، بانگ خبر
ارشاد