• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
4

۱۵ میلیون یورو پیشنهاد بایرن برای طارمی/ یونایتد هم مهاجم ایرانی را می‌خواهد

  • کد خبر : 7899
  • 27 خرداد 1402 - 15:21
۱۵ میلیون یورو پیشنهاد بایرن برای طارمی/ یونایتد هم مهاجم ایرانی را می‌خواهد
منچستریونایتد به رقابت با بایرن برای جذب مهدی طارمی در تابستان اضافه شد.

بانگ خبر،  به نقل از یاهونیوز، منچستریونایتد بعد از ناکامی در خرید هری کین به دنبال گزینه‌های دیگر در خط حمله است و به همین دلیل مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران را مدنظر قرار داده که در جام جهانی با زدن دو گل برابر انگلیس جلب توجه کرد.

پیش‌تر بایرن مونیخ با ارائه پیشنهاد ۱۵ میلیون یورویی خواستار جذب طارمی شده بود ولی سران پورتو این پیشنهاد را رد و اعلام کردند که با کمتر از ۲۰ میلیون یورو حاضر به فروش این بازیکن نیستند.

این تا حدی به این دلیل است که او یک بند منحصر به فرد در قراردادش دارد، به این معنی که پورتو تنها ۸۵ درصد از مبلغ انتقال طارمی را دریافت می کند، در حالی که ۱۵ درصد دیگر مستقیماً به او تعلق می‌گیرد.

طارمی در فصل قبل ۵۱ بازی در تمام رقابت‌ها برای پورتو انجام داد و در این بازی‌ها ۳۱ گل به ثمر رساند و ۱۴ پاس گل داد.

ریو فردیناند، نماد منچستریونایتد نیز فکر می‌کند طارمی خرید خوبی برای شیاطین سرخ خواهد بود و در مصاحبه اخیر خود گفت که ووت وخهورست را با بازیکن ایرانی جایگزین خواهد کرد.

با این حال، شیاطین سرخ هنوز پیشنهاد مشخصی برای ستاره پورتو ارائه نکرده‌اند.

جالب اینجاست که طارمی تنها مهاجمی نیست که منچستریونایتد در پرتغال زیر نظر دارد. گونچالو راموس، مهاجم بنفیکا نیز در فهرست نهایی نقل و انتقالاتی تن هاخ دیده می‌شود.

منچستریونایتد در ژانویه به جذب راموس نزدیک شده بود. با این حال این بازیکن ۲۱ ساله بسیار گران‌تر از طارمی است و قیمت او حدود ۸۰ میلیون پوند است.

لینک کوتاه : https://bangekhabar.ir/?p=7899

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
_دانش آموز آموزش و پرورش اجتماعی اقتصاد ایران بارش باران بانک ملی بانگ خبر برچسب‌ها: آموزش و پرورش برچسب‌ها: دادگاه منافقین برچسب‌ها: دادگاه منافقین داعشی‌های دهه ۶۰ ایران برچسب‌ها: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران تهران دستگاه آمبولانس بیمارستان گاندی آتش سوزی بیمارستان گاندی سید جلال ملکی آتش‌سوزی آتش‌نشانی برچسب‌ها: شهرداري تهران برچسب‌ها: مواد مخدر برچسب‌ها: هواشناسی برچسب‌ها: وزارت آموزش وپرورش تعطیلی مدارس تهران انتخابات ۱۴۰۲ برچسب‌ها: کالابرگ الکترونیک هدفمندي يارانه‌ها بودجه تعرفه پزشكي تهران خبر دانشگاه دخانيات درمان درمان رایگان کودکان رهبر رگبار و رعد و برق سازمان هواشناسی سلامت سیاسی شهرداري تهران شوراي شهر تهران فرهنگ مجلس مذهبی هشدار هواشناسی هواشناسی ورزش وزارت بهداشت پست بانک پليس پليس راه پليس راهور پلیس راهور فراجا پیام تبریک، مدیرعامل، صندوق قرض الحسنه شاهد، روز خبرنگار، بانگ خبر
ارشاد