• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
2
در حاشیه نخستین نمایشگاه آبادیران صورت گرفت؛

سامانه «تامین مالی آبادیران» راه‌اندازی شد

  • کد خبر : 7745
  • 23 خرداد 1402 - 14:10
سامانه «تامین مالی آبادیران» راه‌اندازی شد
در حاشیه رویداد آبادیران که امروز3شنبه 23 خرداد آغاز به کار کرد، سامانه تامین مالی آبادیران نیز با هدف تهیه 40 تبلت برای نابینایان مناطق محروم راه اندازی شد.

بانگ خبر،  درحاشیه نمایشگاه آبادیران طراحی یک زیرساخت تأمین مالی با عنوان سامانه تأمین مالی آبادیران، راه اندازی شد که این پلتفرم برای تأمین مالی جمعی پروژه‌های برنامه آبادیران است و خیرین هم می‌توانند در آن نقش ایفا کنند.

در این سامانه، قرار است ۴۰ دستگاه تبلت ویژه نابینایان مناطق محروم  تهیه شود  که نهاد کتابخانه عمومی ۱۰ درصد هزینه‌ها و معاونت علمی ۱۴ درصد هزینه‌های آن را تامین کرده‌اند. با راه‌اندازی این سامانه از این پس هزینه اجرای این طرح از طریق تامین مالی جمعی تامین خواهد شد. لازم به ذکر است که قیمت هر تبلت ۸۰ میلیون تومان است که در کل ۳میلیارد و۲۰۰میلیون تومان برای این عمل خیر لازم است.

بر اساس این گزارش، نخستین نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت زدا (آبادیران) با هدف کمک دانش بنیان‌ها و فناوران در رفع محرومیت زدایی هرچه بیشتر مناطق محروم کشور، معرفی ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور، پاسخ به چالش‌ها و ایجاد اشتغال پایدار و همچنین توسعه بازار و تسهیل خرید کالا و خدمات این شرکت‌ها جهت محرومیت‌زدایی صبح امروز سه شنبه در محل مصلی امام خمینی (ره) گشایش یافت.

این نمایشگاه به عنوان پلی میان فناوری و محرومیت زدایی تا پنجشنبه ۲۵ خرداد ماه با حضور ۳۰۰ شرکت دانش بنیان و فناور و با همکاری و مشارکت ۲۸ نهاد از جمله بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، کمیته امداد امام خمینی (ره) و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در پنج بخش «مسکن و زیرساخت‌های توسعه شهری و روستایی»، «کشاورزی، دامپروری و شیلات»، «سلامت، بهداشت و توانبخشی»، «ماشین آلات کوچک مقیاس» و «فناوری های نرم و آموزشی» برپا خواهد بود.

لینک کوتاه : https://bangekhabar.ir/?p=7745

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
ارشاد