• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 27 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
4
معاون توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان و رئیس نمایشگاه آبادیران:

آبادیران با هدف کمک به دانش بنیان های خلاق و فناور برپاست/آبادیران یک کارجهادی درزمینه محرومیت زدایی

  • کد خبر : 7741
  • 23 خرداد 1402 - 13:45
آبادیران با هدف کمک به دانش بنیان های خلاق و فناور برپاست/آبادیران یک کارجهادی درزمینه محرومیت زدایی
معاون توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان و رئیس نمایشگاه آبادیران، بابیان اینکه رویداد آبادیران، یک کار جهادی در حوزه علم و فناوری است، گفت: این نمایشگاه با هدف کمک در زمینه محرومیت‌زدایی به دانش بنیان های خلاق و نقش‌آفرین که حدود۱۰ هزار شرکت در ۱۰ سال گذشته شکل گرفته‌اند صورت گیرد.

بانگ خبر،   رویداد آبادیران که با شعار «نوآوری برای آبادانی» و با هدف اتصال زیست‌بوم نوآوری و دانش‌بنیان ایران با چالش‌های مناطق محروم و کمترتوسعه‌یافته و کمک به توسعه این مناطق از طریق معرفی ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور  برگزار شده است، از ۲۳ تا ۲۵ خردادماه در مصلی امام خمینی (ره) برپاست،

معاون توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان و رئیس نمایشگاه آبادیران، یا اشاره به شکل‌گیری زیست‌بوم دانش‌بنیان کشور بیان کرد: رویداد آبادیران، یک کار جهادی در حوزه علم و فناوری است که قصد دارد  به حدود ۱۰ هزار شرکت دانش‌بنیان، خلاق و فناوری که در ۱۰ سال گذشته شکل گرفته‌اند، کمک کند که در زمینه محرومیت‌زدایی نقش‌آفرینی کنند.

رضا اسدی‌فرد، افزود: آبادیران به دنبال تحقق دو رسالت مهم مردمی‌کردن اقتصاد ملی و درگیرکردن حوزه‌های مختلف اقتصادی با دانش‌بنیان‌هاست و تلاش می‌کند همه توانمندی‌هایی که به حل مسائل مناطق محروم و ثروت‌آفرینی در این مناطق کمک می‌کند.

وی تأکید کرد: برنامه ملی آبادیران با ایجاد هم‌دلی و هم‌افزایی بین نهادها و بخش‌های حاکمیتی، سکوها و پلتفرم‌هایی برای ارتباط این نهادها با دانش‌بنیان‌ها و نهادهای تأمین مالی ایجاد خواهد کرد.

رویداد آبادیران، با همکاری و مشارکت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، بنیاد مستضعان، کمیته امداد امام خمینی (ره) و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برگزار می‌شود

لینک کوتاه : https://bangekhabar.ir/?p=7741

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.