• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
4

امیر آشتیانی: پیام رونمایی از موشک خرمشهر ۴ حمایت از صلح در منطقه است

  • کد خبر : 7128
  • 04 خرداد 1402 - 12:49
امیر آشتیانی: پیام رونمایی از موشک خرمشهر ۴ حمایت از صلح در منطقه است
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: پیام رونمایی از موشک خرمشهر ۴ برای دوستان ما کمک به صلح و ثبات در منطقه و حمایت همه‌جانبه از دوستان و کشورهایی است که در مسیر مبارزه با نظام سلطه هستند و مواضع آگاهانه و صلح‌طلبانه دارند.

بانگ خبر، امیر محمدرضا آشتیانی در مراسم رونمایی از موشک راهبردی برد بلند و نقطه‌زن خرمشهر ۴ (خیبر) اظهار کرد: ما در دفاع از کشور و دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی مصمم هستیم در و به دشمن این را نشان دادیم که به هیچ وجه نمی‌تواند جوانان ما را از مسیر پیشرفت و رشد و تعالی باز دارد.

وی با اشاره به رونمایی از این موشک راهبردی، افزود: پیام این اقدام برای دوستان ما کمک به صلح و ثبات در منطقه و حمایت همه جانبه از دوستان ما و کشورهایی که در مسیر مبارزه با نظام سلطه هستند و مواضع آگاهانه و صلح طلبانه دارند.

وزیر دفاع یادآور شد: ما در حوزه‌های مختلف موشکی و پهپادهای که می‌تواند نیروهای مسلح را تجهیز کند با توجه به نوع تهدیداتی که متصور است گام برمی داریم.

امیر آشتیانی تاکید کرد: این رونمایی‌ها در آینده ادامه خواهد داشت و مردم ما شاهد پیشرفت‌های فرزندانشان در وزارت دفاع خواهند بود.

وی با اشاره به ویژگی‌های موشک خرمشهر اظهار کرد: این موشک ثمره تلاش شبانه‌روزی چند سال دانشمندان ما در سازمان صنایع هوافضاست. از ویژگی‌های این موشک رادارگریزی و عبور از پدافند هوایی دشمن است زیرا سطح مقطع راداری کمی دارد.

وزیر دفاع ادامه داد: برد این موشک ۲۰۰۰ کیلومتر است با یک سر جنگی که قدرت انتحاری بسیار بالایی دارد و از قابلیت ویژه‌ای برخوردار است و می‌تواند از سرجنگی‌های متنوعی استفاده و متناسب با مأموریت‌ها سرجنگی مورد نظر را حمل کند.

آشتیانی با بیان اینکه آماده‌سازی این موشک در کمترین زمان یکی از ویژگی‌های این موشک است، یادآور شد: موشک بالستیک خرمشهر ۴ می‌تواند به سرعت آماده عملیات شود.

لینک کوتاه : https://bangekhabar.ir/?p=7128

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
_دانش آموز آموزش و پرورش اجتماعی اقتصاد ایران بارش باران بانک ملی بانگ خبر برچسب‌ها: آزمون نهایی برچسب‌ها: آموزش و پرورش برچسب‌ها: بارش برف و باران هواشناسی برچسب‌ها: دادگاه مطبوعات برچسب‌ها: دادگاه منافقین برچسب‌ها: دادگاه منافقین داعشی‌های دهه ۶۰ ایران برچسب‌ها: رسول کوهپایه‌زاده کوروش کمپانی برچسب‌ها: رییس جمعیت هلال احمر غزه برچسب‌ها: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران تهران دستگاه آمبولانس بیمارستان گاندی آتش سوزی بیمارستان گاندی سید جلال ملکی آتش‌سوزی آتش‌نشانی برچسب‌ها: شهرداري تهران برچسب‌ها: محیط زیست برچسب‌ها: مواد مخدر برچسب‌ها: هواشناسی برچسب‌ها: وزارت آموزش وپرورش تعطیلی مدارس تهران انتخابات ۱۴۰۲ برچسب‌ها: کالابرگ الکترونیک طرح فجرانه هدفمندي يارانه‌ها برچسب‌ها: کالابرگ الکترونیک هدفمندي يارانه‌ها تهران جریمه رانندگی خبر دانشگاه رهبر سازمان تامین اجتماعی سازمان هواشناسی سلامت سیاسی شهرداري تهران فرهنگ مجلس مذهبی نماز عيد فطر ورزش وزارت بهداشت پست بانک پليس پليس راهور پیام تبریک، مدیرعامل، صندوق قرض الحسنه شاهد، روز خبرنگار، بانگ خبر کمیته امداد امام خمینی
ارشاد