بانگ خبر، صاحبنظران، اساتید و دست اندرکاران این عرصه در جای جای میهن عزیزمان می باشد.
در اهمیت این مناسبت همین بس که زندگی در عصر انفجار اطلاعات و در دنیایی که دهکده جهانی نام گرفته با مقولاتی چون گردش آزاد اطلاعات، بمباران تبلیغاتی، مهندسی افکار عمومی، تقابلات رسانه ای، جنگ روایت ها و دیگر موضوعات برساخته رسانه ای، عجین شده است.
یقیناً دوام و بقاء سازمان ها در عصر ارتباطات و اطلاعات، مستلزم شناخت تمامی ابزارها، امکانات و ویژگی های خاص این برهه زمانی است و در این میان سرمایه انسانی مسلط به سواد رسانه ای و خبره در حوزه رسانه و روابط عمومی، عنصری مهم برای استمرار فعالیت در فضای رقابتی حال حاضر می باشد.
روابط عمومی حقیقتاً آیینه تمام نما، چشم بینا و گوش شنوای سازمان است و در دنیای پیچیده شبکه های اجتماعی و فضای مجازی، اهمیتِ نقش و کارکرد آن به عنوان یک مجرای ارتباطی درون و برون سازمانی، پر رنگ تر از گذشته نمایان می شود چرا که دریافت بازخورد از ذینفعان داخلی و خارجی سازمان و انعکاس صحیح و شفاف آن به مدیران، نقش موثری در تصمیم گیری و تصمیم سازی های کلان ایفا می کند.
امید است در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام «مهار تورم؛ رشد تولید» مزین شده است روابط عمومیها بتوانند به عنوان یکی از ارکان مهم و تأثیرگذار در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی بیش از پیش در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام بردارند.
اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ بانک سپه با تقدیر و تشکر از تمامی تلاشگران حوزه ارتباطات و روابط عمومی، از خداوند متعال، برای همه عزیزان، بهروزی، سربلندی و توفیقات روزافزون مسئلت دارم.
آیت اله ابراهیمی
مدیرعامل بانک سپه