• امروز : پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 9 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Thursday - 16 May - 2024
3
توسط انتشارات مهراندیش؛

کتاب «شب‌چلگی یلدا» به‌زودی راونه بازار می شود

  • کد خبر : 6723
  • 26 اردیبهشت 1402 - 0:22
کتاب «شب‌چلگی یلدا» به‌زودی راونه بازار می شود
کتاب «شب‌چلگی یلدا» نوشته زری اَبو، به زودی توسط انتشارات «مهراندیش» وارد بازار کتاب میشود.

بانگ خبر. این کتاب طنزی اجتماعی است که با نثری روان به برخی معضلات اجتماعی با نگاهی روانشناختی میپردازد. در هر فصل این کتاب، ما شاهد مشکلات و مسائلی هستیم که در جامعه و سبک زندگی برخی افراد وجود دارد.
البته این رمان بدون هیچ نگاه قضاوتگرایی، در ۲۵ فصل معظلات اجتماعی همانند: «چشم‌وهم‌چشمی، تجمل‌پرستی، زندگی آدم‌هایی تازه به دوران رسیده، اختلاف سلیقه و عدم سازگاری بین نسل‌های مختلف جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان با خانواده» را مطرح میکند.
در رمان «شب چلگی یلدا» با برخی آداب‌ورسوم و سنت، فرهنگ شهروندی و اجتماعی، اپیدمی کرونا، اصطلاحات روانشناختی و شناختن برخی اختلالات روانشناسی مرتبط با شخصیت‌های داستان و آسیب‌های مرتبط به آن در خانواده و اجتماع به‌صورت هوشمندانه، فرهنگسازی در زمینه محیط‌زیست و… آشنا میشویم که با نثری روان و قابل فهم جامعه نوشته شده است.
ناگفته نماند که؛ زری اَبو، یکی از فعالان فرهنگی و رسانه‌ای بوده، و سال‌ها در این عرصه مشغول فعالیت است. اکنون شما میتوانید در نمایشگاه مجازی کتاب ،و نرم‌افزارهای رسانه‌ای کتاب همانند: «فیدیبو، طاقچه و…». این کتاب را تهیه کرده، و از خواندن آن لذت برده و گامی جهت فرهنگ کتابخوانی، و معرفی جوانان مستعد و خوش‌ذوق نویسندگی کشور داشته باشید.
در پشت جلد این کتاب آمده است:
شب چلگیِ یلدا’ نه رمانی از نوع خودزندگی‌نامه است و نه سبکی از گزارش‌نویسی. بیشتر شاید افکار جورواجور ژورنالیستی باشد که دلش می‌خواهد درنگی کم‌وبیش موشکافانه در زندگی، آرزوها، افکار و دغدغه‌های خودش،‌ هم‌سن‌وسال‌هایش و کمی قبل‌تر از خودش داشته باشد. سی‌وهشت فصل این رمان از زبان اول‌شخصِ دختری به نام نگار روایت می‌شود و ماجراهای دو خانواده را به‌موازات هم پیش می‌برد؛ ازدل‌برآمده‌ای که خوش است، اگر همچنان بر دل‌ها نشیند.

 

 

 

لینک کوتاه : https://bangekhabar.ir/?p=6723

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
ارشاد