• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
3
در افتتاحیه سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران صورت گرفت؛

استقبال وزیر فرهنگ و ارشاداسلامی از مهمان ویژه کشور تاجیکستان

  • کد خبر : 6443
  • 20 اردیبهشت 1402 - 19:48
استقبال وزیر فرهنگ و ارشاداسلامی از مهمان ویژه  کشور تاجیکستان
افتتاحیه سی وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عصر امروز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲در کوشک کتاب مصلی امام خمینی (ره) با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونین، جمعی از مردم و ... برگزار شد.

به گزارش خبرنگار بانگ خبر، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم افتتاح نمایشگاه کتاب تهران ضمن تشکر از دست اندرکاران برگزاری این نمایشگاه، بانک ملی، معاونین و اصحاب رسانه، گفت: این دوره از نمایشگاه با پیش بینی های خوبی آغاز شده است. چرا که فضای مصلی شهر در اختیار اهالی کتاب قرار گرفته است و فضای کافی برای بازدیدکنندگان وجود دارد.
وی درباره سامانه مجازی نمایشگاه کتاب تهران، اظهاركرد: این سامانه فراهم شده تا هرشهروند ایرانی در هر نقطه از کشور اعم از سیستان و بلوچستان، کردستان، آذربایجان، خلیج فارس و…، امکان خرید کتاب داشته باشد. چرا که بیش از ۱۲۵ هزارمتر در اختیار ناشران و مشتاقان کتاب و نشر قراردارد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اولین خریدار از سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را از شهر بابل در ساعت ۶:۵۰ دقیقه صبح نخستین روز از آغاز به کار نمایشگاه به صورت مجازی اعلام کرد.
اسماعیلی ادامه داد: نمایشگاه بین‌المللی کتاب فقط برای کتاب نیست بلکه محفل و جشنی برای ایران سربلند است و نمایشگاه کتاب بهانه‌ای برای مهرورزی بیشتر است. در این روزها خدمت به اهالی علم و فرهنگ بر عهده ما است.
وی بنای جمهوری اسلامی را افزایش فعالیت فرهنگی با کشورهای دوست و برادر اعلام کرد تا این پیوند عاطفه هر روز بیشتر خواهد شد.
سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از ۲۰ ارديبهشت آغاز به کارکرده و تا ۳۰ اریبهشت ماه ۱۴۰۲ در مصلی امام خمینی(ره) و همزمان به صورت مجازی در kebab.ir ادامه دارد.

تنظیم: نازنین جوادیه

لینک کوتاه : https://bangekhabar.ir/?p=6443

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
ارشاد