• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
3

آیا سفر قریب الوقوع رئیس فیفا به ایران، برای پیگیری حضور بانوان در ورزشگاه‌هاست؟ / وزیر ورزش: موضوع حضور بانوان در ورزشگاه‌ها حل شده

  • کد خبر : 6319
  • 19 اردیبهشت 1402 - 10:25
آیا سفر قریب الوقوع رئیس فیفا به ایران، برای پیگیری حضور بانوان در ورزشگاه‌هاست؟ /  وزیر ورزش: موضوع حضور بانوان در ورزشگاه‌ها حل شده
حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان درباره اینکه گفته شده رئیس فیفا برای پیگیری حضور بانوان در ورزشگاهها به ایران سفر می کند، گفت: این مسئله حل شده است و خانم ها با افتخار به استادیوم تشریف می‌آورند.

بانگ خبر،  «حمید سجادی» درباره هدف اینفانتینو از سفر به تهران، این سفر را مربوط به مسائل فوتبالی دانست و در عین حال گفت که هنوز جزئیات این سفر را از رییس فدراسیون فوتبال دریافت نکرده است.

وزیر ورزش و جوانان در گفت و گو با ایرنا  خاطر نشان کرد: اینفانتینو بازدیدهایی را در دستور کار خود دارد و بایستی گزارش هایی از سوی فدراسیون فوتبال برای او آماده شود.

سجادی برنامه‌های اعلام شده در رسانه ها درباره این سفر را گمانه زنی توصیف کرد و همچنین گفت که رییس فیفا در جریان سفرش به تهران با وی دیدار خواهد داشت.

وی درباره اینکه گفته شده حضور زنان در ورزشگاهها هدف سفر اینفانتینو به ایران است، گفت: این مسئله حل شده است و خانم ها با افتخار به استادیوم تشریف می‌آورند.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران از سفر جیانی اینفانتینو رئیس فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) به ایران در آینده نزدیک خبر داده است. زمان قطعی این سفر هنوز مشخص نیست.

بخش جوانان مغفول واقع نشده است

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به اینکه گفته می شود بخش جوانان در این وزارتخانه مغفول مانده است، گفت: از این بخش غفلت نشده است؛ ورزش و جوانان لازم و ملزوم هم هستند ولی ماهیت جدا دارند که درست یا غلط در یک وزارتخانه ادغام شده اند.

سجادی با گلایه از اظهارات برخی از کارکنان این وزارتخانه در این زمینه، بیان داشت: این انتقادات را بعضاً از زبان همکارانم نیز می‌شنوم و تعجب می‌کنم همکاران ما که خود در وزارت ورزش و جوانان واقف بر تمامی مسائل و تلاش ها هستند چرا بر این موضوعات دامن می زنند، گاه برخی از اعضای وزارتخانه علیه ورزش موضع گیری هایی می کنند و مطالبی را طرح کنند که در راستای تضعیف ورزش کشور است.

وزیر ورزش تاکید کرد: تاکنون بحث مهمی پیرامون استقلال جوانان از وزارت ورزش مطرح نشده است؛ هر آنچه که در شورای عالی جوانان به ریاست رئیس جمهور مقرر شود، تابع همان هستیم.

لینک کوتاه : https://bangekhabar.ir/?p=6319

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
_دانش آموز آموزش و پرورش اجتماعی اقتصاد ایران بارش باران بانک ملی بانگ خبر برچسب‌ها: آزمون نهایی برچسب‌ها: آموزش و پرورش برچسب‌ها: بارش برف و باران هواشناسی برچسب‌ها: دادگاه مطبوعات برچسب‌ها: دادگاه منافقین برچسب‌ها: دادگاه منافقین داعشی‌های دهه ۶۰ ایران برچسب‌ها: رسول کوهپایه‌زاده کوروش کمپانی برچسب‌ها: رییس جمعیت هلال احمر غزه برچسب‌ها: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران تهران دستگاه آمبولانس بیمارستان گاندی آتش سوزی بیمارستان گاندی سید جلال ملکی آتش‌سوزی آتش‌نشانی برچسب‌ها: شهرداري تهران برچسب‌ها: محیط زیست برچسب‌ها: مواد مخدر برچسب‌ها: هواشناسی برچسب‌ها: وزارت آموزش وپرورش تعطیلی مدارس تهران انتخابات ۱۴۰۲ برچسب‌ها: کالابرگ الکترونیک طرح فجرانه هدفمندي يارانه‌ها برچسب‌ها: کالابرگ الکترونیک هدفمندي يارانه‌ها تهران خبر دانشگاه درمان رهبر رگبار و رعد و برق سازمان هواشناسی سلامت سیاسی شهرداري تهران شوراي شهر تهران فرهنگ مجلس مذهبی هشدار هواشناسی ورزش وزارت بهداشت پست بانک پليس پليس راهور پیام تبریک، مدیرعامل، صندوق قرض الحسنه شاهد، روز خبرنگار، بانگ خبر
ارشاد