• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
1
اخ الصنایع در جلسه ستاد بهاران خدمت منطقه ۱۰ تاکید کرد:

سیمای جدید محلات دهگانه در ایام نوروز و ماه رمضان/ ایجاد فضایی شاد و مفرح در تعطیلات نوروز برای روزه‌داران

  • کد خبر : 5290
  • 14 اسفند 1401 - 9:52
سیمای جدید محلات دهگانه در ایام نوروز و ماه رمضان/ ایجاد فضایی شاد و مفرح در تعطیلات نوروز برای روزه‌داران
شهردار منطقه ۱۰ تهران تاکید کرد: در تلاش هستیم در ایام ماه مبارک رمضان و تلاقی آن با تعطیلات عید نوروز، از تمام ظرفیت‌های منطقه برای ارائه خدمات با کیفیت و ایجاد تحول در منظر شهری و نیز فراهم کردن بستر مناسب برای اوغات فراغت شهروندان بهره‌ ببریم.

بانگ خبر، به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، «مهدی اخ‌الصنایع» در جلسه ستاد بهاران خدمت منطقه ۱۰، با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های هنری در ایجاد برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی گفت: با توجه به اینکه در این منطقه هنرمندان زیادی سکونت دارند، می‌توان از ظرفیت این شهروندان هنرمند در خلق آثار در حوزه زیباسازی شهر و البته برنامه‌های هنری در طرح بهاران استفاده کرد.
وی با اشاره به فراهم کردن برنامه‌های مناسبتی در ایام نوروز و شب‌های ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: هم‌زمانی تعطیلات عید نوروز با ایام مبارک ماه رمضان این فرصت را به ما می‌دهد تا هم از ظرفیت‌های گردشگری منطقه بهره‌ گرفته و هم فضایی معنوی را برای روزه‌داران ایجاد کنیم. بنابراین در همین راستا در محور خیابان شهید دعوتی و موزه آثار طبیعی و حیات‌وحش هفت چنار که از نقاط گردشگری منطقه ۱۰ به شمار می‌رود، برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری در این ایام مبارک، برای شهروندان خواهیم داشت.
شهردار دیار مهر و ایمان ادامه داد: عدم پیشرفت در پروژه‌های عمرانی شهری که موجب جلوگیری از ایجاد مدیریت شهری پایدار می‌شود، حاکی از وجود موانع و مشکلات ریشه‌ای در اجرای طرح‌های ارزشمند شهری است که بازسازی و توسعه فضای شهری را به طور جدی در معرض تهدید قرار می‌دهد.
اخ الصنایع با بیان اینکه از مدتی قبل لیست نیازمندی‌های محلات ده‌گانه منطقه تهیه و بخش اعظمی از آنها مرتفع شده است، تصریح کرد: تا پیش از آغاز سال جدید، مدیران منطقه با حضور میدانی، نسبت به احصا موارد باقی مانده اقدام و با رفع موارد شناسایی شده، در آستانه سال نو شهروندان شاهد رفع مشکلات و تحول در محله‌های خود خواهند بود.
اخ الصنایع به اقدامات منطقه در زمینه نگهداشت شهر پرداخت و خاطرنشان کرد: تاکید مدیریت شهری، اجرای با کیفیت پروژه‌ها و نگهداری از شهر با نظارت مستمر و روزانه است و این موضوع تنها با حضور میدانی مدیران و کارشناسان در سطح منطقه میسر می‌شود.
در این جلسه، معاونان اجرایی و مدیران منطقه به ارائه برنامه‌ها و آخرین گزارش اقدامات حوزه تحت امر در زمینه بهاران خدمت پرداختند و مقرر شد که طی هفته جاری تمام مواردی که از سوی مدیران و کارشناسان منطقه شناسایی و احصا می‌شوند، با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های اجرایی منطقه، رفع شوند.

لینک کوتاه : https://bangekhabar.ir/?p=5290

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
_دانش آموز آموزش و پرورش اجتماعی اقتصاد ایران بانک ملی بانگ خبر برچسب‌ها: آزمون نهایی برچسب‌ها: آموزش و پرورش برچسب‌ها: بارش برف و باران هواشناسی برچسب‌ها: دادگاه مطبوعات برچسب‌ها: دادگاه منافقین برچسب‌ها: دادگاه منافقین داعشی‌های دهه ۶۰ ایران برچسب‌ها: رسول کوهپایه‌زاده کوروش کمپانی برچسب‌ها: رییس جمعیت هلال احمر غزه برچسب‌ها: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران تهران دستگاه آمبولانس بیمارستان گاندی آتش سوزی بیمارستان گاندی سید جلال ملکی آتش‌سوزی آتش‌نشانی برچسب‌ها: شهرداري تهران برچسب‌ها: محیط زیست برچسب‌ها: مواد مخدر برچسب‌ها: هواشناسی برچسب‌ها: وزارت آموزش وپرورش تعطیلی مدارس تهران انتخابات ۱۴۰۲ برچسب‌ها: کالابرگ الکترونیک طرح فجرانه هدفمندي يارانه‌ها برچسب‌ها: کالابرگ الکترونیک هدفمندي يارانه‌ها تهران جریمه رانندگی خبر دانشگاه درمان رهبر سازمان تامین اجتماعی سازمان هواشناسی سلامت سیاسی شهرداري تهران فرهنگ مجلس مذهبی نماز عيد فطر ورزش وزارت بهداشت پست بانک پليس پليس راهور پلیس راهور فراجا پیام تبریک، مدیرعامل، صندوق قرض الحسنه شاهد، روز خبرنگار، بانگ خبر
ارشاد