• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
6

از دل‌نگرانی برای فرزندان شهرام عبدلی تا مستقل شدن حمید معصومی‌نژاد

  • کد خبر : 5220
  • 09 اسفند 1401 - 18:55
از دل‌نگرانی برای فرزندان شهرام عبدلی تا مستقل شدن حمید معصومی‌نژاد
به تعویق افتادن ساخت جدیدترین اثر بهروز افخمی، تکلیف قیمت بلیت سینما، خبررسانی مستقل حمید معصومی‌نژاد از رُم، دل‌نگرانی برای فرزندان شهرام عبدلی و شوک معاونت فرهنگی به انتخابات اتحادیه ناشران و کتابفروشان، از گزیده اخبار فرهنگی هنری روز سه‌شنبه هجدهم اسفند ماه بود.

بانگ خبر،  بهروز افخمی ساخت فیلم جدیدش را به تعویق انداخت، او که اوایل بهمن‌ماه امسال از برنامه‌ریزی برای ساخت جدیدترین فیلمش با نام «صبح اعدام» خبر داد و تاکید کرد که با توجه به زمان روایت داستان، فیلمبرداری باید حتما در زمستان انجام شود حالا به ایسنا گفته است: فیلمبرداری «صبح اعدام» پس از پایان ماه رمضان شروع می‌شود. برای فیلم بجز فضاهای سرپوشیده یک میدان تیر داریم که برای کار در آن‌جا بر فصل زمستان تاکید داشتیم ولی الان درختی در آن دیده نخواهد شد و فیلمبرداری را اوایل اردیبهشت آغاز می‌کنیم.

بلیت سینما چند دلار باید باشد؟

گفت و گویی هم با علی سرتیپی که علاوه بر مدیریت چند پردیس سینمایی، در عرصه تهیه‌کنندگی سینما نیز فعال است، درباره تصمیم به افزایش قیمت بلیت سینماها داشتیم، او معتقد است، که با تورمی که این روزها با آن مواجه هستیم قیمت معقول برای بلیت سینما ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان است ولی نمی‌توان چنین قیمت‌گذاری را انجام داد. با این حال دولت باید کمک کند تا با تعیین قیمتی مناسب، سالن‌های سینمایی به حیات خود ادامه دهند.

داوری جشنواره فیلم کن و قطع امید از زنده ماندن یک بازیگر

«روبن اوستلوند» فیلمساز سوئدی برنده دو نخل طلا، به عنوان رئیس هیات داوران هفتاد و ششمین جشنواره کن در ماه آینده میلادی، انتخاب شد.

«تام سایزمور» بازیگر آمریکایی پس از ابتلا به عارضه آنوریسم مغزی دیگر امیدی به بهبودی ندارد و بر اساس اعلام خانواده‌اش آن‌ها در حال تصمیم‌گیری برای پایان زندگی این بازیگر هستند.

کنسرت رضا صادقی و سیروان خسروی 

سیروان خسروی و رضا صادقی از برگزاری کنسرت در روزهای باقیمانده تا نوروز خبر دادند. رضا صادقی قرار است ۱۵ اسفند ماه و سیروان خسروی ۱۷ اسفند ماه هر دو در سالن رویال هال اسپیناس پالاس به روی صحنه بروند.

شوک معاونت فرهنگی به انتخابات اتحادیه ناشران و کتابفروشان

معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روز سه‌شنبه و چند ساعت مانده به دوره جدید انتخابات اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران، اعلام کرد: به زودی اتحادیه مستقل کتابفروشان در تهران تشکیل می‌شود؛ اقدامی که همزمانی آن با انتخابات، در محفل‌های نشر، پرسش‌برانگیز شده که آیا حاوی پیام خاصی بوده است؟

مجریان تحویل سال در غیاب رشیدپور، علیخانی

اجرای ویژه برنامه تحویل سال در سال‌های اخیر به تناوب برعهده رضا رشیدپور، احسان علیخانی و علی ضیاء و در ادامه با ویژه برنامه «دورهمی» مهران مدبری و همچنین «خندوانه» رامبد جوان همراه بوده که با توجه به غیبت احتمالی این مجریان، تلویزیون گزینه هایش را به سمت مجریانی از جمله حامد سلطانی، المیرا شریفی مقدم، وحید رونقی، مصطفی امامی، مهران رجبی و سیدبشیر حسینی برده است. طبق پیگری های خبرنگار ایسنا تا لحظه انتشار این گزارش، حامد سلطانی و سیدبشیر حسینی از گزینه های اصلی اجرای ویژه‌برنامه تحویل سال شبکه سه هستند.

«نون خ» را از رادیو بشنوید

همچنین اعلام شد که علاقه‌مندان به سریال‌های نوروزی که خارج از منزل هستند و امکان تماشای تلویزیون را ندارند، می‌توانند هر شب پیگیر قسمت‌های جدید سریال نون خ از رادیو باشند.

حمید معصومی نژاد مستقلا از ایتالیا خبر می‌دهد

یکی دیگر از اخبار جالب روز دوشنبه در حوزه رسانه مربوط به حمید معصومی نژاد، خبرنگار شناخته شده صدا و سیما بود که همگی او را با این جمله بیاد می‌آورند:«حمید معصومی‌نژاد، رُم»، او که سال‌ها خبرنگار صداوسیما بود حالا بعد از قطع همکاری با صداوسیما به صورت مستقل خبررسانی می‌کند.

دل نگران فرزندان «شهرام عبدلی» هستم

پویا امینی بازیگر سینما و تلویزیون به مرور خاطرات مشترکشان با زنده یاد شهرام عبدلی در سریال «خط قرمز» که اوایل دهه ۸۰ ساخته شد، پرداخت. او ضمن ابراز تاسف از درگذشت شهرام عبدلی ادامه می دهد: دست تقدیر خیلی زودتر از آنچه فکرش را می کردیم شهرام را برد و همه ما داغدار از دست دادنش هستیم اما چه کنیم پیمانه شهرام تا همین جا بود و کاری هم از کسی ساخته نبود. من فقط خیلی دل نگران و غصه دار فرزندان و همسرش هستم. امیدوارم خداوند به آنها صبر زیاد عطا کند چون اخیراً هم شهرام پدرش را از دست داده بود و طبیعتاً برای فرزندانش این روزها دشوارتر خواهد شد.

شاهکارهای معمار روس در تهران

«مدرسه البرز»، «ساختمان اداره پست ایران»، «مدرسه ژاندارک»، «کارخانه قند ورامین»، «زندان قصر»، «مدرسه جدید دارالفنون»، «مسجد فخرالدوله امین‌الدوله»، «مدرسه انوشیروان دادگر» و «کلیسای حضرت مریم»، از جمله بناهای تاریخی تهران هستند که با معماری شاخص و منحصر به فردی ساخته شده‌اند و حتی در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده‌اند، اما تمام این بناها یک وجه مشترک دارند و آن هم این است که یک معمار روس‌تبار به نام «نیکولای مارکُف» آن‌ها را پدید آورده است. در این گزارش می‌توانید درباره این آثار تاریخی بخوانید.

واکنش به سیلی خوردن یک خبرنگار

روز گذشته فیلمی از ضرب وشتم  یک خبرنگار توسط یکی از اعضای شورای شهر تبریز در فضای مجازی پخش شد که در پی این اتفاق، مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی ـ از پیگیری حمله عضو شورای شهر تبریز به یک خبرنگار خبر داده و تاکید کرده است: «سیلی زدن و تهدید کردن قطعاً محکوم است حتی اگر شهروند معمولی باشد؛ چه برسد به نماینده افکار عمومی که مجوز رسمی از این نظام برای کار خبری دارد.»

اوضاع سفر به ترکیه پس از زلزله

پس از وقوع زمین‌لرزه‌های مهیب درترکیه، مقامات این کشور اعلام کردند فعالیت حوزه گردشگری و فرودگاه‌های‌ بین‌المللی ترکیه در شرایط عادی به سر می‌برند.

تحقیقات درباره محوطه‌های باستان‌شناسی و بناهای تاریخی سوریه و ترکیه ابعاد جدیدی درباره میزان خسارت‌های ناشی از زمین‌لرزه‌های ویرانگر اخیر را مشخص کرده است. این رویدادهای فاجعه‌بار ساختارهای میراث‌های تاریخی بی‌شمار، مناطق باستان‌شناسی و مکان‌های مذهبی که بسیاری از آن‌ها همچنان برای فعالیت مورد استفاده قرار می‌گیرند را در سراسر منطقه‌ای به وسعت ۱۰ استان ترکیه ویران کرده است.

و این‌که یک مجسمه دیگر از مجموعه مجسمه‌های «موآی» در جزیره «ایستر» ‌کشف شد.

لینک کوتاه : https://bangekhabar.ir/?p=5220

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش اجتماعی اقتصاد ایران بانک ملی بانگ خبر برچسب‌ها: آزمون نهایی برچسب‌ها: آموزش و پرورش برچسب‌ها: بارش برف و باران هواشناسی برچسب‌ها: دادگاه مطبوعات برچسب‌ها: دادگاه منافقین برچسب‌ها: دادگاه منافقین داعشی‌های دهه ۶۰ ایران برچسب‌ها: رسول کوهپایه‌زاده کوروش کمپانی برچسب‌ها: رییس جمعیت هلال احمر غزه برچسب‌ها: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران تهران دستگاه آمبولانس بیمارستان گاندی آتش سوزی بیمارستان گاندی سید جلال ملکی آتش‌سوزی آتش‌نشانی برچسب‌ها: شهرداري تهران برچسب‌ها: محیط زیست برچسب‌ها: مواد مخدر برچسب‌ها: هواشناسی برچسب‌ها: وزارت آموزش وپرورش تعطیلی مدارس تهران انتخابات ۱۴۰۲ برچسب‌ها: کالابرگ الکترونیک طرح فجرانه هدفمندي يارانه‌ها برچسب‌ها: کالابرگ الکترونیک هدفمندي يارانه‌ها تنبیه متجاوز تهران جریمه رانندگی خبر دانشگاه درمان رهبر سازمان تامین اجتماعی سازمان هواشناسی سلامت سیاسی شهرداري تهران فرهنگ مجلس مذهبی نماز عيد فطر ورزش وزارت بهداشت پست بانک پليس پليس راهور پلیس راهور فراجا پیام تبریک، مدیرعامل، صندوق قرض الحسنه شاهد، روز خبرنگار، بانگ خبر
ارشاد