بانگ خبر، به گزارش روابط‌عمومی رویداد بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در گردشگری پزشکی اروند، شهرام غفاری در نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری این رویداد با بیان اینکه ضرورت ساماندهی حوزه گردشگری سلامت وجود دارد، گفت: مسائلی مانند سردرگمی و موازی‌کاری‌های این حوزه ناشی از ناهماهنگی‌ها است و همه بخش‌ها اعم از خصوصی، خیریه و دولتی باید در ساماندهی آن یاری‌رسان باشند.

وی با اشاره به اینکه تأمین‌اجتماعی دارای ۱۱ هزار تخت بستری در کشور است و بیمارستان میلاد به‌عنوان برند درمانی کشور و منطقه شناخته می‌شود، افزود: مهم‌ترین چالش گردشگری سلامت، نبود برند‌سازی است. امروزه برندینگ عامل مهمی در انتخاب خدمات درمانی است و اگر خدمات با کیفیت و مداوم ارائه شود، جایگاه آن در بازار تثبیت می‌شود.

غفاری گفت: مزیت اصلی برند‌سازی آن است که اگر فردی در خارج از کشور خواهان دریافت خدمات درمانی در ایران باشد، بتوان مراکز معتبر درمانی را با اطلاعات کامل از طریق سایت‌ها به او معرفی کرد. این موضوع از ضروری‌ترین اقداماتی است که در هگتا در حال پیگیری است. امکانات سازمان تأمین‌اجتماعی نیز به هگتا کمک می‌کند تا مراکز معتبر را معرفی کند.

وی تأکید کرد: آغاز خدمات گردشگری سلامت از آبادان می‌تواند گامی راهبردی باشد؛ چنانچه بیمار نیازمند درمان‌های تکمیلی باشد، ادامه درمان او می‌تواند در بیمارستان‌هایی نظیر میلاد تهران انجام شود. ما زنجیره درمان را تضمین می‌کنیم.

رویداد بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در گردشگری پزشکی اروند، ۱۲ تا ۱۴ آذرماه ۱۴۰۴ با همکاری مشترک هلدینگ گردشگری تأمین (هگتا) و به میزبانی منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود.

 

By news

از دست ندید