• امروز : چهارشنبه - ۲۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 8 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Wednesday - 15 May - 2024
3

قدردانی شهردار منطقه ۱۰ از مردم و مسئولان برای حضور در مراسم تشییع شهید گمنام

  • کد خبر : 4319
  • 14 دی 1401 - 19:12
قدردانی شهردار منطقه ۱۰ از مردم و مسئولان برای حضور در مراسم تشییع شهید گمنام
در پی برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید گمنام دفاع مقدس در منطقه ۱۰، «مهدی اخ الصنایع» شهردار منطقه در پیامی از شهروندان، مدیران شهری و خانواده شهدا قدردانی کرد.

بانگ خبر، به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، متن پیام «مهدی اخ الصنایع» به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
پیکر مطهر شهید گمنام ۸ سال دفاع مقدس ظهر روز جمعه با بدرقه بیش از ۱۰ هزار نفری شهروندان و حضور صد تن از خانواده‌های شهدای دفاع مقدس در یادمان شهدای بوستان نورالزهرا (س) به خاک سپرده شد.
طی ۱۰ روز گذشته اهالی منطقه، مسئولان بنیاد شهید و معراج الشهدا، شهردار محترم تهران، شماری از اعضای شورای شهر تهران، ناحیه مقاومت بسیج مقداد، آموزش و پرورش منطقه، مرکز رسیدگی به امور مساجد، اهالی و معتمدان منطقه، هیات‌های مذهبی و شماری از ذاکران اهل بیت و… اوج همکاری و همدلی خود را برای بزرگداشت جایگاه شهدا و آرمان‌هایشان نمایش گذاشتند.
قرابت زمانی این مراسم با ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س)، سالروز نهم دی؛ روز میثاق با ولایت و همچنین نزدیکی به ایام سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به فرصتی مغتنم برای بزرگداشت جایگاه شهید گمنام و آرمان‌های شهدا بدل شد و شکوه و ماندگاری مراسم تشییع شهید بزرگوار را دو چندان کرد.
پیام‌های تشکر شهروندان، هیات‌های مذهبی و جمعی خانواده شهدا و دیگر کانون‌های محلی منطقه ۱۰ برای میزبانی از این مراسم و‌ مزین شدن منطقه به یادمان یک شهید گمنام، خستگی کارهای اجرایی روز‌های اخیر را از تن همکاران زحمت‌کش و خدومم در شهرداری منطقه ۱۰ به در کرد و انگیزه خدمتگزاری به شهروندان منطقه را دو چندان افزود.
در همین راستا بر خود لازم می‌دانم که از شهروندان محترم، معتمدان، کسبه، هیات‌های مذهبی منطقه ۱۰، شهردار محترم تهران و اعضای محترم شورای شهر تهران و مدیران شهری، ناحیه مقاومت بسیج مقداد، قرارگاه امنیتی فتح، پلیس راهور، فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، مرکز رسیدگی به امور مساجد، خانواده‌های معظم شهدا، ائمه جماعات، هیات‌های مذهبی، هیات امنا و امام جماعت مسجد حضرت حجت (عج)، کانون‌های خدام، سازمان‌های آتش نشانی و اورژانس تهران و… به خاطر همدلی و همراهی بی مثال‌شان در برگزاری با شکوه بزرگداشت شهید بزرگوار منطقه مراتب قدردانی خود و همکارانم در شهرداری منطقه ۱۰ را اعلام کنم.
با احترام
مهدی اخ الصنایع
شهردار منطقه ۱۰ تهران

لینک کوتاه : https://bangekhabar.ir/?p=4319

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
ارشاد