• امروز : چهارشنبه - ۲۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 8 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Wednesday - 15 May - 2024
6
اخ الصنایع خبر داد:

آماده‌باش و جذب آسیب‌‌دیدگان توسط گشت فوریت‌های اجتماعی در منطقه ۱۰

  • کد خبر : 3898
  • 16 آذر 1401 - 19:50
آماده‌باش و جذب آسیب‌‌دیدگان توسط گشت فوریت‌های اجتماعی در منطقه ۱۰
آماده‌باش و جذب آسیب‌‌دیدگان توسط گشت فوریت‌های اجتماعی در منطقه ۱۰

بانگ خبر، شهردار منطقه ۱۰ از آماده‌باش و فعالیت گشت فوریت‌های خدمات اجتماعی برای اسکان دادن به آسیب‌دیدگان اجتماعی در این منطقه خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، «مهدی اخ الصنایع» با اشاره به کاهش دما و بارش‌های روزهای اخیر گفت: حمایت از آسیب‌دیدگان اجتماعی از جمله کارتن خواب‌ها و افراد بی سرپناه، با شروع فصل سرما و با هدف حمایت و ارائه خدمات مطلوب‌تر به اقشار آسیب‌دیده اجتماعی، از جمله دغدغه‌های مدیریت شهری است.
وی ادامه داد: در این راستا، گشت ویژه فوریت‌های خدمات اجتماعی فعالیت خویش را از ۱۸ آبان ماه براساس دستورالعمل طرح حامی شهر در منطقه ۱۰ آغاز کرده و اجرای آن تا ۲۹ اسفند ماه ادامه خواهد یافت.
شهردار دیار مهر و ایمان با بیان اینکه گشت ویژه فوریت‌های خدمات اجتماعی منطقه ۱۰ با استفاده از ظرفیت معاونت اجتماعی و نواحی سه گانه هر شب مشغول به خدمات‌رسانی به افراد آسیب‌دیده اجتماعی است، اظهار داشت: خوشبختانه منطقه ۱۰ به دلیل ساماندهی نقاط بی دفاع شهری و بافت و هویت محلی ساکنین آن، از کمترین افراد کارتن خواب و بی سرپناه برخوردار است.
اخ الصنایع افزود: با این حال، براساس گشت‌های انجام شده در نقاط آسیب‌خیز اعم از بوستان‌ها، پل های عابرپیاده و سایر فضاهای بی دفاع، تاکنون ۱۰ نفر توسط گشت ویژه فوریت‌های خدمات اجتماعی جذب شده و آسیب‌دیدگان به مددسراها و گرمخانه‌ها انتقال داده شده‌اند.
براساس این گزارش، شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده افراد بی سرپرست و کارتن خواب با شماره تلفن فوریت‌های خدمات اجتماعی ۱۳۷ تماس حاصل کنند تا گشت‌های حامی شهر شهرداری تهران بلافاصله به محل اعزام شده و مددجویان را به مددسراها انتقال دهند.

لینک کوتاه : https://bangekhabar.ir/?p=3898

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
ارشاد