• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
2

چهارمین جلسه شورای اطلاع‌رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی در بانک سپه برگزار شد

  • کد خبر : 3534
  • 29 آبان 1401 - 18:25
چهارمین جلسه شورای اطلاع‌رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی در بانک سپه برگزار شد
چهارمین جلسه شورای اطلاع‌رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی با میزبانی بانک سپه و با حضور مدیران روابط عمومی بانک‌ها، بیمه ها و سازمان‌های زیرمجموعه وزارت امور اقتصادی ودارایی، صبح روز سه‌شنبه 24 آبان در سالن همایش‌های باشگاه کارکنان بانک سپه برگزار شد.

بانگ خبر، به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه؛ چهارمین جلسه شورای اطلاع‌رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی به‌منظور بررسی و تبادل‌نظر در خصوص فعالیت های رسانه‌ای، اطلاع رسانی و همچنین ارائه گزارش عملکرد روابط عمومی‌های بانک ها، برگزار شد.

دکتر آیت اله ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه در این مراسم، گفت: روابط عمومی هنر ارتباطی بین درون و برون سازمان است که با خلاقیت، روزآمدی و نوآوری توأم بوده و بدون شک تلفیق اینها در روابط عمومی سیستم بانکی متبلور است.

وی بابیان اینکه روابط عمومی‌های بانک ها منعکس کننده تصویر واقعی از خدمات و تلاش های سیستم بانکی در کشور به شمار می روند، افزود: مدیران روابط عمومی ها نقش حیاتی در سازمان ها دارند و می‌توانند با مجموعه ابزار و امکاناتی که در اختیار دارند انعکاس دهنده تلاش های واقعی سیستم بانکی به مردم و ذینفعان باشند.

مدیرعامل بانک سپه بابیان اینکه هدف عملیات بانکی در بانک‌های دولتی معطوف به خدمت‌رسانی به مردم و شکوفایی اقتصاد کشور است، افزود: اطلاع‌رسانی از خدمات بانک‌ها در کشور موجب می‌شود تا آحاد مردم بدانند سیستم بانکی همواره، همراه مردم و برطرف کننده دغدغه های اقتصادی و رفع مشکلات مالی آنها است.

دکتر ابراهیمی بر لزوم اعتماد سازی، پاسخگو بودن، سرعت در انتشار اخبار و اطلاعات تاکید کرد و خواستار اقناع سازی مخاطبان و خصوصا مشتریان و ایجاد تصویر ذهنی مناسب و دقیق از بانک نزد آنان شد.

دکتر مهدی محمدی رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی نیز در این جلسه با تأکید بر نقش روابط عمومی‌ها در بهبود شرایط اقتصادی، اجتماعی و آگاهی بخشی به آحاد مردم، گفت: با توجه به شرایط فعلی و لزوم پاسخگویی سریع به رسانه ها و آگاهی بخشی به مردم ،نقش روابط عمومی ها در این میان دوچندان است.

وی افزود: ضروری است تلاش های مجموعه های اقتصادی کشور با تمرکز بر امید آفرینی و ایجاد ثبات، به دقت و با سرعت اطلاع رسانی شود.

دکتر محمدی خاطرنشان کرد: روابط عمومی ها باید با دقت و حساسیت ضمن رصد اخبار و فضای مجازی آمادگی پیش بینی هر رخداد و پاسخگویی سریع به مخاطبان را داشته باشند و با اطلاع رسانی و انعکاس به موقع و فراگیر برنامه ها و عملکرد دستگاه ها، نقش امیدآفرینی در جامعه را ایفا کنند.

لینک کوتاه : https://bangekhabar.ir/?p=3534

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
_دانش آموز آموزش و پرورش اجتماعی اقتصاد ایران بارش باران بانک ملی بانگ خبر برچسب‌ها: آزمون نهایی برچسب‌ها: آموزش و پرورش برچسب‌ها: بارش برف و باران هواشناسی برچسب‌ها: دادگاه مطبوعات برچسب‌ها: دادگاه منافقین برچسب‌ها: دادگاه منافقین داعشی‌های دهه ۶۰ ایران برچسب‌ها: رسول کوهپایه‌زاده کوروش کمپانی برچسب‌ها: رییس جمعیت هلال احمر غزه برچسب‌ها: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران تهران دستگاه آمبولانس بیمارستان گاندی آتش سوزی بیمارستان گاندی سید جلال ملکی آتش‌سوزی آتش‌نشانی برچسب‌ها: شهرداري تهران برچسب‌ها: محیط زیست برچسب‌ها: مواد مخدر برچسب‌ها: هواشناسی برچسب‌ها: وزارت آموزش وپرورش تعطیلی مدارس تهران انتخابات ۱۴۰۲ برچسب‌ها: کالابرگ الکترونیک طرح فجرانه هدفمندي يارانه‌ها برچسب‌ها: کالابرگ الکترونیک هدفمندي يارانه‌ها تهران خبر دانشگاه دخانيات درمان رهبر رگبار و رعد و برق سازمان هواشناسی سلامت سیاسی شهرداري تهران فرهنگ مجلس مذهبی هشدار هواشناسی ورزش وزارت بهداشت پست بانک پليس پليس راهور پیام تبریک، مدیرعامل، صندوق قرض الحسنه شاهد، روز خبرنگار، بانگ خبر
ارشاد