بانگ خبر، به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، با توجه به تغییرات ساعت کاری ادارات و بانکها در راستای مدیریت مصرف انرژی تا پایان بهمنماه، واحد ارتباط با مشتریان بانک ملی همچنان مانند روزهای عادی در دو شیفت تا ساعت ۲۰:۳۰ پاسخگوی مشتریان گرامی خواهد بود.
همچنین راهنمایی مشتریان استانها در خصوص شعب کشیک با توجه به تعطیلی برخی استانها در روزهای پنجشنبه در حال حاضر نیز ادامه دارد.
گفتنی است این واحد در تعطیلات روزهای پایانی آذر ماه با توجه به همزمانی واریز سهام عدالت با پاسخگویی ۱۵۰۰۰ تماس، موفق به راهنمایی مشتریان در این زمینه شدند.
کارشناسان واحد ارتباط مردمی در تمامی ایام هفته با خطوط ویژه تلفنی ۶۴۱۴۰-۰۲۱ آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان هستند.