• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
2
معاون وزیر کشور در جلسه شورای راهبردی مطرح کرد :

نگاه نوآورانه در انجام امور برای دستیابی به تعالی سازمانی

  • کد خبر : 3192
  • 16 شهریور 1401 - 12:43
نگاه نوآورانه در انجام امور برای دستیابی به تعالی سازمانی
دکتر هاشم کارگر معاون وزیر و رئیس سازمان ثبت احوال کشور بر لزوم نگاه نوآورانه در انجام امور برای دستیابی به تعالی سازمانی تاکید کرد.

بانگ خبر، به گزارش روابط عمومی سازمان ثبت احوال کشور، دکتر هاشم کارگر معاون وزیر و رئیس سازمان ثبت احوال کشور در جلسه شورای راهبردی این سازمان ضمن قدردانی از حضور وزیر محترم کشور در مراسم رونمایی و بهره برداری از پروژه های سازمان به تقدیر ایشان از سازمان ثبت احوال کشور اشاره کرد و اظهارداشت: وزیر کشور در مراسم افتتاح و بهره برداری از درگاه خدمات الکترونیک سازمان ثبت احوال کشور، سامانه تخصیص شناسه و رونمایی از کارت شناسایی موقت فاقدین شناسنامه و برخی پروژه های دیگر در حوزه فناوری اطلاعات از خدمات ارائه شده این سازمان قدردانی و ایجاد درگاه خدمات الکترونیکی سازمان ثبت احوال کشور را اقدامی ارزشمند دانستند.

معاون وزیر کشور ادامه داد: ایشان همچنین مطرح کردند که ایده‌های نو و جدید در سازمان ثبت احوال شکل گرفته است و از جمله دستاوردهای این سازمان پایگاه اطلاعاتی نسبی و سببی است که نیازمندی‌های اطلاعاتی را برای سیاستگذاری‌های کشور مرتفع می سازد.

 رئیس سازمان ثبت احوال کشور با بیان اینکه راه اندازی درگاه خدمات الکترونیک سازمان اقدامی مهم بوده که توانستیم با همدلی و همکاری انجام دهیم، گفت: درواقع این درگاه اقدامی نوآورانه تلقی شده و باعث تعامل بیشتر و دو سویه با مردم می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه ارائه خدمات در این درگاه گسترده تر خواهد شد، گفت: علاوه بر درگاه خدمات الکترونیک ما کارت شناسایی فاقدین شناسنامه را رونمایی کردیم که این امر اقدامی ارزشمند محسوب می‌شود و این مسیر را باید ادامه داده و به سمت هوشمند سازی و سازمانی تمام الکترونیک پیش رویم.

رئیس سازمان ثبت احوال کشور با بیان اینکه باید خدمات بهینه و راحت تر به عموم مردم ارائه شود، گفت: سازمان ثبت احوال کشور قابلیت تبدیل به یک سازمان مجازی را دارد تا بتواند سازمانی چابک، توانمند و اثر گذار باشد.

دکتر کارگر بیان داشت: سازمان ثبت احوال کشور در راستای هوشمند سازی و ارائه خدمات گسترده و جامع می تواند الگو دیگر دستگاه‌ها شود.

معاون وزیر کشور افزود: تحول در ماموریت ها و تکالیف سازمانی، تحول در نحوه ارائه خدمات و حرکت به سمت سازمان هوشمند و تمام الکترونیک اولویت اصلی و محوری این سازمان است.

وی با اشاره به اینکه وزیر کشور از عملکرد سازمان ثبت احوال کشور اظهار رضایت کردند، گفت: انگیزه بیشتری برای همکاران در ادامه مسیر تحولی سازمان را به همراه خواهد داشت.

معاون وزیر کشور در ادامه با اشاره به لزوم استفاده مناسب و بهینه از منابع سازمان در جهت بهره‌وری بیشتر نیروی انسانی، گفت: منابع انسانی و توجه به آن بسیار مهم بوده چراکه با همکاری و کمک و پشتکار همه کارکنان سازمان اقدامات ارزشمندی صورت خواهد گرفت.

دکتر کارگر بیان کرد: سازمان ثبت احوال نقش مهمی در تنظیم امور زندگی افراد و جامعه دارد همچنین در امور اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، انتظامی و امنیتی ثبت احوال حرف نخست را می زند بنابراین باید در جهت ارتقای این سازمان و خدمت به مردم همه با همکاری یکدیگر گام برداریم.

معاون وزیر کشور ادامه داد: این مجموعه با عملکرد خود از جمله اتقان مدارک، ارایه خدمات آسان و در دسترس، می تواند تسهیل کننده امور برای مردم باشد.

لینک کوتاه : https://bangekhabar.ir/?p=3192

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش اجتماعی اقتصاد ایران بانک ملی بانگ خبر برچسب‌ها: آزمون نهایی برچسب‌ها: آموزش و پرورش برچسب‌ها: بارش برف و باران هواشناسی برچسب‌ها: دادگاه مطبوعات برچسب‌ها: دادگاه منافقین برچسب‌ها: دادگاه منافقین داعشی‌های دهه ۶۰ ایران برچسب‌ها: رسول کوهپایه‌زاده کوروش کمپانی برچسب‌ها: رییس جمعیت هلال احمر غزه برچسب‌ها: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران تهران دستگاه آمبولانس بیمارستان گاندی آتش سوزی بیمارستان گاندی سید جلال ملکی آتش‌سوزی آتش‌نشانی برچسب‌ها: شهرداري تهران برچسب‌ها: محیط زیست برچسب‌ها: مواد مخدر برچسب‌ها: هواشناسی برچسب‌ها: وزارت آموزش وپرورش تعطیلی مدارس تهران انتخابات ۱۴۰۲ برچسب‌ها: کالابرگ الکترونیک طرح فجرانه هدفمندي يارانه‌ها برچسب‌ها: کالابرگ الکترونیک هدفمندي يارانه‌ها تنبیه متجاوز تهران تولید جریمه رانندگی خبر دانشگاه رهبر سازمان تامین اجتماعی سازمان هواشناسی سلامت سیاسی شهرداري تهران فرهنگ مجلس مذهبی نماز عيد فطر ورزش وزارت بهداشت وزیر صنعت پست بانک پليس پليس راهور پیام تبریک، مدیرعامل، صندوق قرض الحسنه شاهد، روز خبرنگار، بانگ خبر
ارشاد