بانگ خبر، به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، در مراسم اعلام نتایج این جشنواره که معاون امور رسانهای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر اساتید، مدیران و کارشناسان روابط عمومی شرکت ها و موسسات مختلفی از شهرها و استان های مختلف کشور حضور داشتند، روابط عمومی بانک ملی ایران موفق شد در سه بخش، رتبه نخست و در سه بخش دیگر رتبه دوم را از آن خود کند.
بر اساس نتایج اعلام شده، رتبه نخست در بخش های سرمقاله، مقاله و کتاب این جشنواره و همچنین رتبه دوم جشنواره در بخش های صفحه آرایی، آگهی و پوستر به بانک ملی ایران رسید.
بر این اساس دیپلم افتخار (به عنوان بالاترين رتبه جشنواره) و لوح و تندیس نوزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی توسط هیات داوران به داریوش سهرابی رییس اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران رسید.
محمدرضا نوروزپور معاون امور رسانهای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از جمله سخنرانان این همایش بود که موضوع و کیفیت تولید محتوا را مورد بحث و بررسی قرار داد.
این آثار برابر مقررات جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی از تولیدات سال ۱۴۰۲ و شش ماه نخست ۱۴۰۳ تا کنون انتخاب شده و توسط هیات داوران جشنواره مورد ارزیابی قرار گرفت.
لازم به ذکر است جشنواره در سه بخش ملی و استانی برگزار شد و همه روابط عمومی ها در بخش های دولتی و خصوصی مجاز به شرکت در آن بودند.
گفتنی است، نوزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی که امروز با حضور اساتید، مدیران، کارشناسان، دانشجویان و علاقمندان به علوم ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد، چهارکتاب با عناوین اینفوگرافیک در روابط عمومی ، ارتباطات سلامت، روابط عمومی ترکیبی و کتاب سال روابط عمومی رونمایی شدند.
این جشنواره که بیش از ۱۰۰ سازمان آثار خود را به آن ارسال کرده بودند، در بخش های انتخاب نشریه داخلی برتر در شاخه های سرمقاله، مقاله، گزارش، خبر، صفحه خوانندگان، عکس ، مصاحبه و صفحه آرایی، انتخاب انتشارات برتر روابط عمومی در شاخه های کتاب، بروشور، پوستر و ویژه نامه، انتخاب بهترین طرح و برنامه انتشاراتی، انتخاب سامانه های اطلاع رسانی الکترونیکی برتر در شاخه های وب سایت و خبرنامه الکترونیکی و انتخاب کارشناس برتر انتشارات روابط عمومی برگزار شد.