بانگ خبر، علی راشدی مدیرعامل شرکت امدادخودرو سایپا ضمن قدردانی از زحمات بی وقفه امدادگران برتر عنوان کرد: ناوگان خدمات امدادی و همچنین خدمات درمحل شرکت امدادخودرو سایپا، سرمایه انسانی گروه خودروسازی سایپا به شمار می روند که با همه وجود در خدمت مشتریان این گروه بزرگ خودرو ساز قرار دارند.
راشدی افزود: پرداختن به سبد معیشتی امدادگران گروه خودروسازی سایپا از دغدغه های اصلی در شرکت امدادخودرو سایپا است و تمام توان خود را بکار گرفته ایم تا به بهترین شیوه ممکن بتوانیم بخشی از نیازهای معیشتی این عزیزان را برطرف کنیم.
مدیرعامل شرکت امدادخودرو سایپا با اشاره به کوتاه کردن فرآیند پرداخت مطالبات امدادگران اظهار داشت: کوتاه کردن فرآیند پرداخت مطالبات امدادگران همواره مورد نظر بوده است و امیدواریم فرآیند پرداخت مطالبات را به یک هفته کاهش دهیم و سپس با بروز کردن پرداخت مطالبات، موجب رضایت هرچه بیشتر امدادگران شویم، چراکه اعتقاد داریم رضایت امدادگران، رضایت مشتریان گروه خودروسازی سایپا را به همراه دارد.
وی همچنین با اشاره به اجرای طرح تحول شبکه خدمات امدادی در سال ۱۴۰۳ عنوان کرد: طرح تحول شبکه امدادی را با در نظر گرفتن نظرات سازنده امدادگران تدوین و به مرحله اجرا در آورده ایم تا از این طریق بتوانیم با ایجاد آرامش در روحیه امدادگران عزیز، زمینه خدمت رسانی بیشتر به مشتریان را فراهم آوریم.
مدیرعامل امدادخودرو سایپا با اشاره به توسعه ناوگان خدمات امدادی در کشور گفت: شرکت امدادخودرو سایپا با توجه به نیاز روزافزون مشتریان گروه خودرو سازی سایپا و همچنین سایر مشتریان به خدمات امدادی، توسعه ناوگان امدادی را در برنامه کاری خود قرار داده است تا با افزایش ناوگان، شاهد گستردگی بیشتر حضور امدادگران شرکت امدادخودرو سایپا در مسیرها و جاده های کشور باشیم.
توسعه ناوگان موتوری، توسعه خدمات امداد باطری، امکان فروش کارت طلایی سایپا (گارانتی بدنه) و کارت اشتراک امدادی با تخفیف ویژه و فروش تجاری قطعات توسط امدادگران از جمله برنامه های توسعه کسب و کار ناوگان خدمات امدادی و خدمات در محل است که هم اکنون در شرکت امدادخودرو سایپا پی گیری می شود.
در پایان این مراسم با حضور اردلان حسینی، مدیرعامل شرکت سایپایدک و اعضای هیئت مدیره این شرکت، علی راشدی مدیرعامل شرکت امدادخودرو سایپا و اعضای هیئت مدیره، لوح سپاس و هدایای ویژه امدادگران برتر تقدیم آنان شد.