• امروز : یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 1 - محرم - 1446
  • برابر با : Sunday - 7 July - 2024
2
همزمان با هفته دولت صورت گرفت؛

برپایی میز خدمت سازمان ثبت احوال کشور در جهت تسریع ارائه خدمت به عموم مردم

  • کد خبر : 2941
  • 05 شهریور 1401 - 15:47
برپایی میز خدمت سازمان ثبت احوال کشور در جهت تسریع ارائه خدمت به عموم مردم
همزمان با هفته دولت، میز خدمت سازمان ثبت احوال کشور در راستای ارائه خدمات آسان‌تر و جامع تر به شهروندان با حضور دکتر هاشم کارگر، معاون وزیر و رئیس سازمان ثبت احوال کشور به مدت یک هفته افتتاح و رونمایی شد.
بانگ خبر، به گزارش روابط عمومی سازمان ثبت احوال کشور، در این آیین افتتاحیه معاون وزیر کشور و رئیس سازمان ثبت احوال به بازدید از این میز خدمت پرداخته و در راستای ارائه خدمات با آنها گفت و گو کرد.
همچنین دکتر هاشم کارگر، معاون وزیر کشور در حاشیه این مراسم با بیان اینکه ایجاد ظرفیت‌هایی مانند این اقدام مهم باعث می‌شود تا آشنایی با توانمندی‌های سازمان صورت گرفته و مردم بیشتر به این سازمان اعتماد کنند، گفت: حرکت به سمت هوشمندسازی مهمترین اولویت سازمان ثبت احوال کشور است.
رئیس سازمان ثبت احوال کشور بر لزوم تحقق نظام هویتی هوشمند و تمام الکترونیک در ثبت احوال تاکید کرد و گفت: در حوزه برنامه‌ریزی سازمان ثبت احوال نیازمند تحول و برنامه‌های اساسی است.
وی ادامه داد: ارتباط تنگاتنگ با شهروندان موجب بهبود ارائه خدمات به آنها خواهد شد چراکه در این راستا نیازسنجی صورت گرفته و خدمات جامع تر در اختیار مردم قرار می‌گیرد.
معاون وزیر کشور بیان کرد: تحقق نظام هویتی هوشمند و تمام الکترونیک و ارتقا سطح سازمان در کشور هدف اصلی ماست که این امر با همت، تلاش، همیاری و همکاری تمامی کارکنان سازمان محقق خواهد شد.
لازم به ذکر است، در این میزخدمت که از امروز تا چهارشنبه به مدت یک هفته از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۶بعدازظهر در سازمان ثبت احوال کشور برپا شده است، خدماتی از جمله درخواست صدور کارت هوشمند ملی، تعویض شناسنامه، عکس دار شدن شناسنامه، گواهی یک بار خروج از کشور به عموم مردم ارائه می‌شود.
لینک کوتاه : https://bangekhabar.ir/?p=2941

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.