• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
3

پیام مدیر عامل بانک ملی ایران به مناسبت روز داروساز

  • کد خبر : 2936
  • 05 شهریور 1401 - 11:14
پیام مدیر عامل بانک ملی ایران به مناسبت روز داروساز
دکتر محمد رضا فرزین مدیرعامل بانک ملی ایران به مناسبت بزرگداشت حکیم زکریای رازی و روز داروساز پیامی را به شرح زیر منتشر کرد.

بانگ خبر، صنعت داروسازی توانسته است با اتکا به توان متخصصان داخلی و پشتکار و تلاش کم نظیر آنها در شرایط تحریم های ظالمانه غرب علیه ایران که حوزه سلامت و درمان مردم ما را هدف قرار داده بود،یکی از برگ های پر افتخار این ملت را در عرصه های گوناگون،به نام خود رقم بزند.
با اتکا به توان داخلی و هوش و استعدادهای این سرزمین اکنون رشد و ارتقای ایران در صنعت داروسازی زبانزد کشورهای منطقه است و شتاب روز افزون ایران در این صنعت،نوید بخش آینده ای درخشان تر است.
تولید واکسن برکت در شرایط همه گیری ویروس کرونا و تهدید همه جانبه سلامت مردم و دغدغه های فراوانی که به وجود آورد،نشان داد که مسیر کشور در حمایت از متخصصین داخلی و رشد و ارتقای صنعت داروسازی تا چه میزان راهبردی و صحیح بوده است.
این افتخار در مورد بسیاری از داروهای راهبردی دیگر که در حوزه سلامت از اهمیت استراتژیک فراوانی بر خوردارند،تکرار شده و به اثبات رسیده اند.
بانک ملی ایران نیز در راستای اهمیت استراتژیک صنعت داروسازی تا کنون حمایت های گوناگونی را از این صنعت به عمل آورده است و در مسیر پیشروی کشور به این روند، پر قدرت ادامه خواهد داد.
امیدوارم همچنان متخصصان این صنعت و پزشکان داروساز که به حق از تبار حکیم زکریای رازی هستند،پرچم ایران را بیش از گذشته در عرصه های فناوری داروسازی و سلامت در جهان بالا برند و در حراست از مرزهای سلامت مردم کشور،پر توان تر از همیشه باشند.

لینک کوتاه : https://bangekhabar.ir/?p=2936

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش اجتماعی اقتصاد ایران بانک ملی بانگ خبر برچسب‌ها: آزمون نهایی برچسب‌ها: آموزش و پرورش برچسب‌ها: بارش برف و باران هواشناسی برچسب‌ها: دادگاه مطبوعات برچسب‌ها: دادگاه منافقین برچسب‌ها: دادگاه منافقین داعشی‌های دهه ۶۰ ایران برچسب‌ها: رسول کوهپایه‌زاده کوروش کمپانی برچسب‌ها: رییس جمعیت هلال احمر غزه برچسب‌ها: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران تهران دستگاه آمبولانس بیمارستان گاندی آتش سوزی بیمارستان گاندی سید جلال ملکی آتش‌سوزی آتش‌نشانی برچسب‌ها: شهرداري تهران برچسب‌ها: محیط زیست برچسب‌ها: مواد مخدر برچسب‌ها: هواشناسی برچسب‌ها: وزارت آموزش وپرورش تعطیلی مدارس تهران انتخابات ۱۴۰۲ برچسب‌ها: کالابرگ الکترونیک طرح فجرانه هدفمندي يارانه‌ها برچسب‌ها: کالابرگ الکترونیک هدفمندي يارانه‌ها تنبیه متجاوز تهران جریمه رانندگی خبر دانشگاه درمان رهبر سازمان تامین اجتماعی سازمان هواشناسی سلامت سیاسی شهرداري تهران فرهنگ مجلس مذهبی نماز عيد فطر ورزش وزارت بهداشت پست بانک پليس پليس راهور پلیس راهور فراجا پیام تبریک، مدیرعامل، صندوق قرض الحسنه شاهد، روز خبرنگار، بانگ خبر
ارشاد