• امروز : شنبه - ۲۸ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Saturday - 19 October - 2024
0

افتتاح فاز یک بزرگراه شهید شوشتری تا فروردین ۱۴۰۴/ تداوم افتتاح پروژه‌های عمرانی از آبان ماه

  • کد خبر : 28840
  • ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۴
افتتاح فاز یک بزرگراه شهید شوشتری تا فروردین ۱۴۰۴/ تداوم افتتاح پروژه‌های عمرانی از آبان ماه

معاون فنی وعمرانی شهرداری تهران از تداوم افتتاح پروژه‌های عمرانی از آبان ماه خبر داد. به گزارش بانگ خبر، هادی حق بین در مراسم افتتاح دسترسی بزرگراه شهید سلیمانی به غرب بزرگراه شهید یاسینی با بیان اینکه برای ما مهم است که پروژه تقاطع های ۹۸ گانه انجام و تکمیل شود، گفت: جا دارد که […]

معاون فنی وعمرانی شهرداری تهران از تداوم افتتاح پروژه‌های عمرانی از آبان ماه خبر داد.

به گزارش بانگ خبر، هادی حق بین در مراسم افتتاح دسترسی بزرگراه شهید سلیمانی به غرب بزرگراه شهید یاسینی با بیان اینکه برای ما مهم است که پروژه تقاطع های ۹۸ گانه انجام و تکمیل شود، گفت: جا دارد که به عنوان معاون شهردار تهران از مردم بابت تاخیر در افتتاح پروژه‌ها عذرخواهی کنم؛ اما موضوعات مختلفی در این دیرکرد نقش دارند که شاید کمترین نقش را تأمین منابع داشته باشد؛ اما رفع معارضین، تأسیسات و… ما را در زمان بندی اجرای پروژه‌ها دچار تأخیر می‌کند.

وی بیان کرد: در دوسه ماهه اخیر برای تأمین لوازم مورد نیاز همچون سیمان، آرماتور و ورق در راستای کمبود برق مشکل داشتیم چراکه برخی کارخانجات دچار مشکل شدند؛ البته برنامه جبرانی انجام شده و برنامه زمان بندی مجدد گذاشتند، گفت: بر این اساس از انتهای آبان ماه و تا پایان سال شاهد پیک ترافیک افتتاح های عمرانی خواهیم بود.

حق بین با بیان اینکه ۳۲ پروژه تقاطعی که در این مدت افتتاح شده تاثیرات مثبتی بر ترافیک مهرماه داشته، بگونه‌ای که شاهد آن بودیم که وضعیت ترافیک مهرماه بهتر شده و حتی تحلیل ترافیکی پلیس برای مهر ماه نیز گواه این مدعی است، ادامه داد: آمارها نشان داد که وضعیت به مراتب بهتر بوده است و برخی پروژه‌ها از جمله ساخت تقاطع‌ها با وجود اینکه ابعاد کوچک دارند؛ اما تاثیرات زیادی بر جریان ترافیک می گذارند.

معاون شهردار تهران در مورد وضعیت پله‌های برقی سطح شهر تهران هم با بیان اینکه این پله‌ها در سنوات گذشته از برندهای مختلف خریداری شده و به وضعیت آنها نیز رسیدگی نشده است، گفت: از ابتدای سال جاری مدیریت پله‌های برقی به معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران گذاشته شده است که ۵۱ دستگاه در شش ماه گذشته نوسازی شد و ۱۴ دستگاه پله برقی هم تا پایان ماه و تا پایان سال نیز ۶۰ دستگاه پله برقی نوسازی می‌شود و بر همین اساس مقدار خاموشی بسیار کمتر شده است و از آنجایی که اولویت ما ایمنی است و بر همین اساس برخی از پله‌ها را خاموش کردیم.

وی در مورد زمان افتتاح بزرگراه شهید شوشتری با بیان اینکه بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته فاز یک شوشتری تا فروردین ماه سال آینده افتتاح می‌شود، گفت: همچنین ظرف دوماه آینده چند دسترسی در پروژه یادگار امام در میدان فتح افتتاح می‌شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://bangekhabar.ir/?p=28840
  • ارسال توسط :
  • 7 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای افتتاح فاز یک بزرگراه شهید شوشتری تا فروردین ۱۴۰۴/ تداوم افتتاح پروژه‌های عمرانی از آبان ماه بسته هستند

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.