• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
1

بیست و هشتمین دوره مدیریت عالی بانک ملی ایران آغاز به کار کرد

  • کد خبر : 28452
  • ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۱
بیست و هشتمین دوره مدیریت عالی بانک ملی ایران آغاز به کار کرد
بیست و هشتمین دوره مدیریت عالی بانک ملی ایران با حضور محمود شایان عضو هیات مدیره بانک و مدیران ارشد، آغاز به کار کرد.

بانگ خبر، به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، شایان در ابتدای این دوره با تاکید بر سرعت روزافزون تحولات در دنیای کسب و کار و اهمیت تغییر اساسی در امور بانک‌ها و همچنین نیاز مبرم به تغییر در ارائه خدمات و ساختارهای مدیریتی، گفت: دیجیتالی شدن کسب و کارها و استفاده از فناوری‌های نوین، مسیر پیشرفت و رقابت‌پذیری در صنعت بانکداری را هموار می‌کند.

وی با اشاره به فناوری‌های نوینی همچون بلاکچین، هوش مصنوعی و فین‌تک‌ها تاکید کرد: برای باقی ماندن در جایگاه رهبری بازار و ارائه خدمات بهتر به مشتریان، ناگزیر هستیم که با سرعت بیشتری به سمت استفاده از این فناوری‌ها حرکت کنیم.

عضو هیات مدیره بانک بیان کرد: دوره مدیریت عالی، فرصتی برای مدیران ارشد بانک ملی ایران فراهم می‌کند تا دانش خود را به‌روز کنند و آمادگی بیشتری برای مواجه شدن با چالش‌های آینده داشته باشند.

وی با تاکید بر ضرورت تغییر نگرش مدیران در پذیرش فناوری‌های نوین، ادامه داد: بانک ملی ایران باید در نوآوری‌های نظام بانکی در سطح ملی و بین‌المللی پیشرو باشد و از تمامی امکانات برای تحقق این هدف استفاده کند.

او اضافه کرد: در دنیای امروز، تنها سازمان‌هایی موفق خواهند بود که بتوانند خود را با تغییرات همگام سازند و از ابزارهای دیجیتال به بهترین شکل ممکن استفاده کنند، امیدوارم این دوره آموزشی بتواند زمینه‌ بهتری را برای گفتمان و تعامل بیشتر در مورد آینده بانکداری دیجیتال در بانک ملی ایران، فراهم آورد.

گفتنی است بیست و هشتمین دوره مدیریت عالی به مدت هفت روز در مرکز آموزش نیاوران برگزار می شود و شرکت کنندگان در این دوره با آخرین تحولات دنیای بانکداری در بخش فناوری های نوین آشنا می شوند.

لینک کوتاه : https://bangekhabar.ir/?p=28452
  • ارسال توسط :
  • 32 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای بیست و هشتمین دوره مدیریت عالی بانک ملی ایران آغاز به کار کرد بسته هستند

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.