• امروز : دوشنبه - ۹ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 27 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Monday - 30 September - 2024
0
با حضور نایب رئیس مجلس و معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت انجام شد؛

برگزاری نشست شورای اداری شهرستان های داراب و زرین دشت

  • کد خبر : 27768
  • 09 مهر 1403 - 9:53
برگزاری نشست شورای اداری شهرستان های داراب و زرین دشت
نشست شورای اداری شهرستان های داراب و زرین دشت با حضور نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مسئولان شهرستانی، با پیگیری اولویت های سلامت داراب و زرین دشت، برگزار شد.

بانگ خبر، به گزارش وبدا، حمیدرضا حاجی بابایی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در این نشست ضمن تسلیت شهادت «سید حسن نصرالله»، دبیرکل فقید حزب الله لبنان گفت: در راستای رفع چالش‌های شهرستان، نیاز است با برگزاری نشستی با حضور نماینده مردم شهرستان‌های داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی، مسئولان حوزه های مختلف و فرمانداران شهرستان های داراب و زرین دشت، نیازمندی ها جمع بندی و در سطح کلان پیگیری شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که به استان فارس سفر کرده است، ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت دبیر کل حزب الله لبنان، بیان داشت: در سفر به استان فارس، از بیمارستان‌های امام حسن مجتبی(ع) و بیمارستان در حال ساخت امام علی (ع) داراب، پروژه ساخت بیمارستان جنت شهر و مرکز خدمات جامع سلامت شهدای اعراب چگینی بخش فسارود بازدید به عمل آمد.

مهندس موهبتی ضمن اعلام آمادگی برای پیگیری تامین اعتبارات لازم تکمیل پروژه های نیمه‌تمام سلامت، افزود: در این بازدیدها چالش‌ها، دغدغه‌ها، توانمندی‌ها و نیازمندی‌ها بررسی شد و امیدواریم با مشارکت بیش از پیش خیرین، این مسائل به زودی رفع شود.

همچنین دکتر «محمدجواد عسکری» رئیس کمیسیون کشاورزی و نماینده مردم شهرستان های داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت شهادت «سید حسن نصرالله» از مسئولان کشوری برای حضور در شهرستان داراب قدردانی کرد و گفت: اساس فعالیت ما خدمت به مردم است و دغدغه ها و چالش های مردم شهرستان های داراب و زرین دشت در سطح استانی و کشوری پیگیری می شود.

پایش خدمات بیمارستان حضرت امام حسن مجتبی (ع) داراب

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در بیمارستان حضرت امام حسن مجتبی (ع) شهرستان داراب، توانمندی ها و نیازهای این مرکز درمانی را ارزیابی کردند.

مهندس «طاهر موهبتی» معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، در این بازدید ضمن بررسی خدمات بیمارستان حضرت امام حسن مجتبی (ع) در حوزه های مختلف، در گفت و گو با کارکنان این مرکز درمانی، از تلاش های آنان قدردانی کرد.

دکتر «محمدجواد عسکری» رئیس کمیسیون کشاورزی و نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی نیز بیمارستان حضرت امام حسن مجتبی (ع) داراب را از جمله مراکز درمانی پر تردد استان برشمرد که روزانه پذیرای حجم بالایی از بیماران است و بر اهمیت توسعه این مرکز درمانی از نظر تجهیزات و نیروی انسانی تاکید کرد.

بررسی روند پیشرفت پروژه ساخت بیمارستان جدید داراب

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون کشاورزی همراه با معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت با حضور در شهرستان داراب، روند پیشبرد پروژه ساخت بیمارستان جدید این شهرستان با نام حضرت امام علی(ع) را بررسی کردند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در حاشیه این بازدید با قدردانی از تلاش های مجموعه سلامت استان فارس و شهرستان داراب و پیگیری‌های نماینده مردم شهرستان‌های داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی در خصوص پیشبرد این پروژه درمانی، ابراز امیدواری کرد با تامین اعتبار لازم برای تکمیل و تجهیز پروژه، تا پایان امسال شاهد بهره‌برداری از این خدمت جدید سلامت‌محور و توسعه زیرساخت‌های درمانی در این قطب درمانی جنوب غربی استان فارس باشیم.

دکتر «حمیدرضا حاجی بابایی» اولویت کنونی در توسعه زیرساخت های عمرانی را تکمیل پروژه های با پیشرفت فیزیکی بیش از ۸۰ درصد عنوان کرد.

مهندس موهبتی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز نقش منابع انسانی برای ارایه خدمت باکیفیت به مردم را بسیار حائز اهمیت عنوان کرد و گفت: توجه به کرامت و معیشت کارکنان جزو اولویت‌های وزارت بهداشت است.

پروژه ساخت بیمارستان جدید شهرستان داراب، مزین به نام حضرت امام علی(ع) که تا کنون حدود ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته، با پیش بینی ۱۶۰ تخت بیمارستانی و با متراژ حدود ۱۵ هزار متر مربع، در حال ساخت است.

بازدید از مرکز خدمات جامع سلامت شبانه‌‌روزی شهدای اعراب چگینی بخش فسارود

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی شهدای اعراب چگینی در بخش فسارود بازدید کرد.

مهندس موهبتی در این بازدید، ضمن گفت‌و‌گو با کارکنان این مرکز، روند ارائه خدمات، ‌پذیرش روزانه بیماران و دغدغه‌های آنان، همچنین میزان رضایتمندی در دریافت خدمات سلامت را از مراجعان جویا شد.

مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی شهدای اعراب چگینی با تحت پوشش قرار دادن بیش از ۱۰ هزار نفر از جمعیت مردم شهرستان داراب، خدماتی در زمینه پزشکی، مامایی، بهداشت محیط، واکسیناسیون، دندانپزشکی، سلامت روان، مشاوره تغذیه و بهداشت حرفه ای، به جمعیت تحت پوشش ارائه می دهد.

در این بازدید مهندس «امیر ساکی» مدیرکل دفتر منابع فیزیکی و پروژه‌های عمرانی وزارت بهداشت، دکتر «سید ابوالفضل هاشمی اصل» معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز و مسئولان شهرستان داراب مهندس موهبتی را همراهی کردند.

بازدید از پروژه ساخت بیمارستان جنت شهر

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی و معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ادامه از پروژه ساخت بیمارستان جنت شهر بازدید و مراحل اجرایی این پروژه را بررسی کردند.

دکتر عسکری رئیس کمیسیون کشاورزی و نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام «عبدالرزاق دسترنج» امام جمعه بخش جنت شهر و همچنین مدیرعامل مجمع خیرین سلامت جنت شهر در این بازدید، خواستار تسریع در روند تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه شدند.

پروژه بیمارستان جنت شهر که با زیرینای ۴ هزار متر مربع، تاکنون حدود ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته، با مشارکت «احمدعلی شاکر» نیکوکار عرصه سلامت، در حال ساخت است.

در این بازدید مهندس «امیر ساکی» مدیرکل دفتر منابع فیزیکی و پروژه‌های عمرانی وزارت بهداشت و دکتر «سید ابوالفضل هاشمی اصل» معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز حضور داشتند.

/انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://bangekhabar.ir/?p=27768

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.