• امروز : یکشنبه - ۸ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Sunday - 29 September - 2024
1

چهارمین بانک پرتراکنش کشور را بشناسید

  • کد خبر : 27713
  • 08 مهر 1403 - 14:41
چهارمین بانک پرتراکنش کشور را بشناسید
بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با ثبت بیش از ۷ درصد از تعداد تراکنش‌های پذیرندگی در مرداد ماه سال جاری، مجدداً در جایگاه چهارم در بین بانک‌های پرتراکنش کشور قرار گرفت.

بانگ خبر، به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، بنابر پنجمین گزارش ماهانه شاپرک در سال جاری، بیش از ۷ درصد از تعداد تراکنش‌های پذیرندگی مرداد ماه، متعلق به بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بوده و جایگاه چهارم بانک در شبکه بانکی، تثبیت شد. همچنین، سهم بازار بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از کل مبلغ تراکنش‌های شبکه پرداخت ۴.۸۷ درصد است و نام نخستین بانک قرض‌الحسنه کشور در رده ۱۰ بانک برتر در این حوزه قرار گرفت.

چهارمین بانک پرتراکنش کشور را بشناسید

علاوه بر این موضوع، بانک با ثبت ۷.۵ درصدی از تراکنش‌های ابزار کارتخوان فروشگاهی، در رده چهارم شبکه بانکی قرار گرفت. همچنین، سهم ۶.۶۶ درصدی بانک از تعداد تراکنش‌های پذیرش موبایلی و سهم ۶.۸۷ درصدی آن از مبلغ تراکنش‌های ابزار پذیرش موبایلی سبب شد تا بانک در رتبه سوم شبکه بانکی قرار گیرد.

از نظر شاخص گردش مالی شاپرکی، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با ثبت یک میلیون و ۳۷۷هزار میلیارد ریال رتبه هشتم را در نظام بانکی کسب کرد. بزرگترین بانک قرض‌الحسنه کشور با ثبت ۱۱۹ میلیون و ۴۹۹هزار تراکنش، مجدداً سومین بانکی بود که بیشترین اختلاف مثبت را در تعداد تراکنش‌های پذیرش ‌شده داشت.

چهارمین بانک پرتراکنش کشور را بشناسید

گفتنی است بانک قرض‌الحسنه مهر ایران همزمان با رشد مشتریان خود و رسیدن از حدود ۱۰ میلیون به ۱۸ میلیون نفر در سه سال گذشته، رشد چشمگیری را در تعداد تراکنش‌های خود نیز تجربه کرده؛ به‌طوری که جایگاه بانک از منظر تعداد تراکنش از ۱۵ به ۴ رسیده است.

لینک کوتاه : https://bangekhabar.ir/?p=27713

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.