• امروز : پنج شنبه - ۵ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 23 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Thursday - 26 September - 2024
0

توضیحات دکتر ظفرقندی درباره بکارگیری اساتید در سال تحصیلی جدید

  • کد خبر : 27562
  • 05 مهر 1403 - 19:37
توضیحات دکتر ظفرقندی درباره بکارگیری اساتید در سال تحصیلی جدید
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره بازگشت دانشجویان و اساتید به عرصه علم و تحصیل، توضیحاتی را ارائه و تصریح کرد: طبق دستور رئیس جمهور باید در این خصوص بازبینی صورت گیرد و طبق سیاست های ابلاغی بار دیگر مورد بررسی قرار گیرد.

بانگ‌خبر، به گزارش خبرنگار وبدا، دکتر محمدرضا ظفرقندی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز (پنجشنبه ۵ مهرماه) در حاشیه همایش ملی درس آموخته های کرونا در دانشگاه علوم پزشکی ایران، در جمع خبرنگاران به سوالات آنان درباره بازگشت دانشجویان و اساتید به عرصه علم و تحصیل توضیحاتی را ارائه کرد.

دکتر ظفرقندی در پاسخ به پرسشی در این‌باره که آیا اساتید کنار گذاشته شده نیز به دانشگاه برمی‌گردند یا خیر، تصریح کرد: طبق دستور رئیس جمهور باید هم درباره دانشجویان و هم اساتید محترم بازبینی صورت گیرد و طبق سیاست های ابلاغی بار دیگر مورد بررسی قرار گیرد.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد: معتقدیم هر فردی ممکن است در گذشته مسیری را طی کرده باشد اما این مصادف یا مترادف با محرومیت همیشگی تحصیلی او نباشد، بنابراین اکنون بابد پرونده آنان بازبینی شود که اگر اشتباهی صورت گرفته، تصحیح شده و به تحصیل بازگردند و این مسئله برای اساتید نیز صادق است.
انتصابات در وزارت بهداشت یک الی ۲ هفته آینده نهایی می شود
وی همچنین در ادامه به انتقاد خبرنگاران در خصوص طولانی شدن روند انتصابات در وزارت بهداشت نیز اینگونه پاسخ داد: بدون شک در روند انتصابات مسیرهای قانونی باید طی شود و کارها طبق روال در حال انجام است.
دکتر ظفرقندی به دستور رئیس جمهور برای راه اندازی کمیته انتصابات و تعیین شاخص ها اشاره و تاکید کرد: در نظر داریم تا انتصابات دفعی و شخصی نباشد بلکه طبق شاخص ها و بر اساس فراخوان صورت گیرد که افراد بر اساس آن نمره دهی می شوند و سپس استعلامات از مراجع قانونی اخذ می شود.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار امیدواری کرد که دیگر انتصابات در این وزارتخانه ظرف یک الی دو هفته آینده نهایی شود.
کمبودی در واکسن آنفولانزا نداریم
دکتر ظفرقندی همچنین در مورد تزریق واکسن آنفولانزا گفت: زمان طلایی تزریق این واکسن آغاز شده و سه الی چهار هفته آینده نیز زمان برای تزریق این واکسن باقی مانده است و امیدواریم پاییز و زمستان همراه با سلامتی و تندرستی برای مردم شریف کشورمان داشته باشیم.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره برخی نگرانی ها درباره کمبود واکسن آنفولانزا تاکید کرد: هیچ کمبودی در تامین واکسن آنفولانزا نداریم و در حال حاضر هم نوع داخلی و هم نوع خارجی آن در بازار موجود است بنابراین اگر در برخی نقاط کمبودی وجود دارد به دلیل عدم توزیع صحیح بوده است که باید نظارت دقیق تری صورت گیرد.
/انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://bangekhabar.ir/?p=27562

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.